
Neomejen dostop | že od 14,99€
Pripravili smo že tradicionalno posebno prilogo, ki bo skupaj z Delom in Slovenskimi novicami izšla v četrtek, 26. junija.
S tem, kar boste izvedeli na 32 straneh zanimivega branja, boste pripravljeni pričakali prve bitke za rumeno majico. Letos jo bosta spet poskušala osvojiti dva slovenska asa, Tadej Pogačar, ki mu je to uspelo že trikrat, in Primož Roglič, ki se bo poskušal pri 35 letih prvič povzpeti na pariški kolesarski prestol. Stavnice in stroka se močno nagibajo k Pogačarju, za katerim je izjemna prva polovica sezone, v kateri je slavil že 11 zmag, tudi na generalki pred Tourom, dirki po Dofineji.
»Vse naše dosedanje zmage so super, vendar si na startu Toura enako vreden kot tisti, ki letos niso zmagali še nikjer. Vsi začnemo z ničle,« se športni direktor ekipe UAE Andrej Hauptman zaveda, da niti za najboljšega kolesarja na svetu zmaga na veliki pentlji ni samoumevna.
Pogačarja čaka najmočnejša konkurenca v sezoni, Jonas Vingegaard, ki je že dvakrat dobil Tour, Remco Evenepoel, ki bo poskušal izboljšati lansko 3. mesto, in kajpak Roglič. Slednji je največja neznanka med veliko četverico, saj je nazadnje Tour končal leta 2020, ko je bil 2. za Pogačarjem, nato pa je zaradi padcev trikrat odstopil.
To se mu je pred mesecem dni zgodilo tudi na Giru, po katerem se je odpravil na višinske priprave v Tignesu. Na francoskih cestah se bo pokazalo, kako dobro je okreval po nezgodah na italijanskih cestah in kako dobro se je pripravil za lov na eno od redkih lovorik, ki mu še manjkajo v bogati zbirki.
Roglič in Pogačar ne bosta edina Slovenca na startu, tu bo med drugimi tudi Matej Mohorič, ki na Touru običajno zablesti na liha leta, svoje tri etapne zmage je slavil v sezonah 2021 in 2023. Bo tudi 2025 srečna zanj?
Naši rojaki sicer ne blestijo le na cestah Toura, temveč tudi v njegovem zakulisju. Tokrat boste bolje spoznali dva iz Pogačarjevega tabora. Žiga Jermana, ki je nekoč na kolesu premagoval zdaj najboljšega kolesarja na svetu in je to sezono postal njegov maser pri ekipi UAE, ter Boštjana Kavčnika, mehanika, ki nam je razkril, kakšna tehnološka bitka med ekipami svetovne serije poteka pri izbiri najboljših pnevmatik.
Spoznali boste tudi 3.338,8 kilometra dolgo traso Toura, ki tokrat ne bo nikoli zavila čez francoske meje. To se je nazadnje zgodilo leta 2020, ko je Slovenija na Elizejskih poljanah slavila dvojno zmago.