Predstavitvena informacija

»Res imam dobrega delodajalca«

Zaradi dela, odnosov, možnosti napredovanja, šefov, dobre plače … ? Poleg naštetega obstaja še en zelo pomemben vidik, ki zaposlenim ponuja pravo gotovost.
Fotografija: Zagotovite svojim zaposlenim hiter dostop do zdravnika specialista in plačilo zdravstvenih storitev v samoplačniških ambulantah. FOTO: Depositphoto
Odpri galerijo
Zagotovite svojim zaposlenim hiter dostop do zdravnika specialista in plačilo zdravstvenih storitev v samoplačniških ambulantah. FOTO: Depositphoto

Zadovoljstvo zaposlenih je ena od glavnih prioritet sodobnega delodajalca, ki se še kako dobro zaveda, da je to osnova za uspešno opravljeno delo in posledično poslovanje celotnega podjetja. Načinov, kako z zaposlenimi vzpostaviti spoštljiv, kolegialen in zaupanja vreden odnos, je veliko. Od komunikacije in delovnih razmer, nagrajevanja do možnosti napredovanja in razumevanja potreb in zahtev vsakega posameznika. In še več: dober delodajalec najde pravi način, kako svojim podrejenim pokazati, da jih ceni in da so zanj nepogrešljivi. To doseže tudi tako, da jim omogoči brezskrbnost na različnih ravneh, tudi v trenutno najbolj ranljivem segmentu – zdravju.

Za dobro počutje s kolektivnim zavarovanjem

Kriza zaradi epidemije covida nam je pokazala, kako ranljivi smo v resnici in kako pomembno je, da imamo tudi (ali predvsem) v teh težkih trenutkih dostop do zdravnikov in vseh zdravstvenih storitev. Ker je naš zdravstveni sistem pod tako velikimi dnevnimi izzivi, je še pomembneje, da poiščemo »orodje«, s katerimi bomo lažje prišli do ustrezne zdravstvene oskrbe.

Kako nam lahko pri tem pomaga delodajalec?

Najprej tako, da svojim zaposlenim omogoči kolektivno zdravstveno zavarovanje – tako bo svojim zaposlenim omogočil hitrejši dostop do zdravnika in posledično tudi hitrejše okrevanje po bolezni ali nezgodi.

Pri zavarovalnici Generali so prav v skrbi za dobro počutje zaposlenih v različnih družbah pripravili specializirano kolektivno zavarovanje Specialisti z asistenco, ki omogoča, da bodo vsi zavarovanci ves čas vedeli, da imajo ob sebi pravo pomoč, ko jo bodo najbolj potrebovali.

FOTO: Generali
FOTO: Generali

Kolektivno zavarovanje namreč omogoča hiter in enostaven dostop do zdravnika splošne oz. družinske medicine na daljavo (Halo doktor), hiter dostop do specialista, diagnostičnih preiskav in asistenčnih storitev, ki zavarovancu pomagajo v procesu pridobivanja diagnoze in zdravljenja.

In to je res pomembno, saj je pravočasno postavljena diagnoza ključna za začetek in potek zdravljenja. Bistveno vpliva na kakovost zdravja zavarovanca, hitrost njegovega okrevanja, prepreči morebitne zaplete ter prispeva k hitrejši vrnitvi na delovno mesto in v aktivno življenje.

Zavarovanje vključuje še naslednja kritja (odvisno od izbranega paketa):

  • psihološka pomoč,
  • načrt zdravljenja po nezgodah,
  • drugo zdravniško mnenje za zavarovanca in njegove ožje družinske člane,
  • zdravila,
  • fizioterapija in
  • operacije.

Zavarovanju je možno dodati tudi kritje, ki ponuja pester nabor preventivnih pregledov in preiskav.

Storitev Halo doktor omogoča takojšnji video klic z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine ali posvet na izbrani termin. FOTO: Depositphoto
Storitev Halo doktor omogoča takojšnji video klic z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine ali posvet na izbrani termin. FOTO: Depositphoto

Zgodbe, ki jih piše življenje

Kako je kolektivno zdravstveno zavarovanje ključnega pomena za dobrobit zaposlenih in celotnega podjetja, dokazuje ta slovenska zgodba.

Podjetnik Marko, gradbenik s 100 zaposlenimi, je zanje sklenil kolektivno zavarovanje Specialisti z asistenco. Želel jim je pomagati do zdravja in zmanjšati obseg odsotnosti z dela zaradi bolniškega dopusta. Za svoje zaposlene, ki so v povprečju stari 42 let, je sklenil PAKET VELIKI, zavarovanje z mesečno premijo 10,89 EUR.

42-letnega Uroša je pri delu na gradbišču zvilo v križu. Z napotnico osebnega zdravnika za pregled pri specialistu ortopedu se je obrnil na Asistenco zdravje, na brezplačno številko 080 81 10. Že naslednji dan so ga obvestili, da ima termin pregleda pri specialistu ortopedu čez 5 dni. Uroš je pri specialistu opravil pregled z obdelavo RTG, dobil zdravila na beli recept in napotilo na MRI preiskavo ledvene hrbtenice. Uroš je izvid z napotilom na MRI posredoval v Asistenco zdravje in tam so mu organizirali preiskavo v 7 dneh, takoj naslednji dan pa še kontrolni pregled pri ortopedu. Zdravnik je ugotovil, da ne gre za enkratno težavo, ampak bo potrebna operacija. Uroš je bil naročen na poseg 10. dan po opravljenem kontrolnem pregledu pri specialistu. Okrevanje po posegu je trajalo 15 dni, nato je začel še fizioterapevtsko obravnavo (10 dni). Po opravljeni fizioterapiji se je stanje Urošu hitro izboljšalo. Samo 50 dni po začetku bolečine so bile Uroševe težave že preteklost.

Uroš se je vrnil v službo vsaj šest mesecev prej. Podjetnik je poskrbel za svojega delavca in hkrati podjetju zmanjšal stroške bolniškega nadomestila ter njegovega nadomeščanja.

Pravočasno postavljena diagnoza je ključna za začetek in potek zdravljenja. FOTO: Generali
Pravočasno postavljena diagnoza je ključna za začetek in potek zdravljenja. FOTO: Generali

 

Do večjega zadovoljstva zaposlenih še z dvema adutoma

Pri zavarovalnici Generali so pri ponudbi za podjetja razmišljali celovito in tako vključili še dve pomembni zavarovanji: prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje (PDPZ) in kolektivno nezgodno zavarovanje.






 


Naročnik oglasne vsebine je zavarovalnica Generali