Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

William­ ­Kentridge: Atelje kot prostor razdiranja gotovosti

Serija Self-Portrait as a Coffee Pot Williama Kentridgea duhovito pretresa tako vprašanja zgodovine in spomina kot proces ustvarjanja
Kentridge v seriji ostaja zavezan svoji značilni risbi z ogljem, a jo s stop motion animacijo razmahne onkraj platna, da podobe gibke in spreminjajoče se zaživijo pred gledalcem. FOTO: promocijsko gradivo
Kentridge v seriji ostaja zavezan svoji značilni risbi z ogljem, a jo s stop motion animacijo razmahne onkraj platna, da podobe gibke in spreminjajoče se zaživijo pred gledalcem. FOTO: promocijsko gradivo
14. 7. 2025 | 10:15
14. 7. 2025 | 10:15
6:19

V nadaljevanju preberite: 

Kot poudarja kustosinja Barbara Sterle Vurnik, je za Williama Kentridgea »pomemben predvsem proces, denimo samega nastajanja poteze, ne pa narekovanje potezi, kaj mora narediti ali povedati. Zanima ga sama strategija dela; kako iz poteze gradi risbo, iz te animacijo, pa gledališko produkcijo in tako dalje. Pusti se voditi in misliti skozi samo nastajanje podobe, linije.« Pri tem je oglje zanj sredstvo, s katerim lahko »teatralno zamaskira svoje podobe in hkrati omogoči vpogled v njihovo notranjo strukturo«.

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine