Lahko je pohleven levček ali rjoveč lev
Novi osemstopenjski samodejni menjalnik je v vseh načinih vožnje lepo odziven.
Odpri galerijo
Športnejše izvedbe avtomobilov nižjega srednjega razreda že dolgo niso več napol tekmovalni avtomobili, ki jih ne bi mogli uporabljati tudi za vsakdanje vožnje. Osveženi peugeot 308 GT kot možnost ponuja tudi dizelski motor, kar ga lahko naredi privlačnega za tiste, ki si ob športnosti privoščijo daljše poti.
Športnejši 308 boste na cesti morda spoznali po 18-palčnih litih platiščih, pragovih v barvi avtomobila, dvojni izpušni cevi in nekaterih manj vpadljivih dodatkih. V notranjosti boste najprej opazili bogato serijsko opremo, športni pridih dajejo predvsem aluminijasti pedali in pragovi ter oznake GT na preprogah, volanskem obroču in med merilniki. Sedeži so oblečeni v kombinacijo alkantare in usnja z rdečimi šivi, sprednja ponujata korekten bočni oprijem, ki pa je bolj v prid udobja kot resne športnosti. Skoraj enak kot običajni P308 ostaja GT v zadnjem delu, kjer boste v prtljažnem prostoru pogrešali kakšno uporabno idejo za pričvrstitev prtljage.
Že ob prvem stiku z avtomobilom je mogoče zaznati, da ima dizelski motor konkretnih 133 kW moči, a v resnici je ne razdaja več, kot je nujno potrebno – še posebno če se odločite za vožnjo v načinu eco. Vendar: takšna vožnja je zagotovo primerna in prijazna za družinske prevoze, tudi dovolj varčna je lahko (čeprav z dobrimi 6 l/100 km ni med najbolj varčnimi), a takšen avtomobil si boste bržkone privoščili zaradi drugih užitkov.
Priklicati jih je mogoče s premikom stikala v način sport, ko pohleven levji mladič v trenutku spremeni svojo nrav – in barvo. Merilniki se namreč obarvajo v rdeče, motor pa se oglasi z všečnim (umetnim) zvokom in več kot samo spodbudi voznika, da ga začne priganjati. Hkrati postane bolj odziven ob pritisku na plin, spremembo je mogoče čutiti tudi na volanskem obroču, ki je v peugeotu 308 gokartsko majhen, nenavadno ostaja dejstvo, da merilnike gledamo čez volan.
A to je zgolj stvar navade, zadevo lahko hitro obrnete sebi v prid, saj v športnem načinu peugeot 308 GT postane resen športni avtomobil, ki se z zmogljivostmi in odzivnostjo približa najboljšim, čisto doseže pa jih vendarle ne. GT je pač »družinski dirkalnik«, za kaj bolj športnega (in manj vsakdanjega) ima Peugeot na voljo še 308 GTi.
Vsekakor je treba v vseh načinih vožnje pohvaliti hitro in odzivno »delo«, ki ga opravlja novi osemstopenjski samodejni menjalnik. Manjša zamera se nanaša zgolj na počasnejšo vožnjo po mestu, kjer se zdi, da bi včasih lahko prestavil v višjo prestavo in tako dodatno umiril motor. Navora je namreč vedno dovolj, prav tako se menjalnik lepo odziva na različne režime vožnje in zna prestaviti v nižjo prestavo med vožnjo navzdol. Potrebe po ročnem prestavljanju z obvolanskima lopaticama zato skoraj ni. Ker je tudi podvozje uravnano predvsem čvrsto, ne pa športno trdo, je ta izvedba primerna tudi za družinsko rabo. Le stikalo je ob pravem času treba premakniti na pravo stran ...
Športnejši 308 boste na cesti morda spoznali po 18-palčnih litih platiščih, pragovih v barvi avtomobila, dvojni izpušni cevi in nekaterih manj vpadljivih dodatkih. V notranjosti boste najprej opazili bogato serijsko opremo, športni pridih dajejo predvsem aluminijasti pedali in pragovi ter oznake GT na preprogah, volanskem obroču in med merilniki. Sedeži so oblečeni v kombinacijo alkantare in usnja z rdečimi šivi, sprednja ponujata korekten bočni oprijem, ki pa je bolj v prid udobja kot resne športnosti. Skoraj enak kot običajni P308 ostaja GT v zadnjem delu, kjer boste v prtljažnem prostoru pogrešali kakšno uporabno idejo za pričvrstitev prtljage.
Ni med najbolj varčnimi
Že ob prvem stiku z avtomobilom je mogoče zaznati, da ima dizelski motor konkretnih 133 kW moči, a v resnici je ne razdaja več, kot je nujno potrebno – še posebno če se odločite za vožnjo v načinu eco. Vendar: takšna vožnja je zagotovo primerna in prijazna za družinske prevoze, tudi dovolj varčna je lahko (čeprav z dobrimi 6 l/100 km ni med najbolj varčnimi), a takšen avtomobil si boste bržkone privoščili zaradi drugih užitkov.
Peugeot 308 GT 2.0 blueHDi 180 EAT8
Zastopnik: P Automobil Import, Ljubljana
Cena: 28.940 €
(testni avtomobil s popustom: 28.366 €)
Euro NCAP (2013): *****
Izpust CO2: 107 g/km
Zastopnik: P Automobil Import, Ljubljana
Cena: 28.940 €
(testni avtomobil s popustom: 28.366 €)
Euro NCAP (2013): *****
Izpust CO2: 107 g/km
Priklicati jih je mogoče s premikom stikala v način sport, ko pohleven levji mladič v trenutku spremeni svojo nrav – in barvo. Merilniki se namreč obarvajo v rdeče, motor pa se oglasi z všečnim (umetnim) zvokom in več kot samo spodbudi voznika, da ga začne priganjati. Hkrati postane bolj odziven ob pritisku na plin, spremembo je mogoče čutiti tudi na volanskem obroču, ki je v peugeotu 308 gokartsko majhen, nenavadno ostaja dejstvo, da merilnike gledamo čez volan.
Navora je vedno dovolj
A to je zgolj stvar navade, zadevo lahko hitro obrnete sebi v prid, saj v športnem načinu peugeot 308 GT postane resen športni avtomobil, ki se z zmogljivostmi in odzivnostjo približa najboljšim, čisto doseže pa jih vendarle ne. GT je pač »družinski dirkalnik«, za kaj bolj športnega (in manj vsakdanjega) ima Peugeot na voljo še 308 GTi.
Vsekakor je treba v vseh načinih vožnje pohvaliti hitro in odzivno »delo«, ki ga opravlja novi osemstopenjski samodejni menjalnik. Manjša zamera se nanaša zgolj na počasnejšo vožnjo po mestu, kjer se zdi, da bi včasih lahko prestavil v višjo prestavo in tako dodatno umiril motor. Navora je namreč vedno dovolj, prav tako se menjalnik lepo odziva na različne režime vožnje in zna prestaviti v nižjo prestavo med vožnjo navzdol. Potrebe po ročnem prestavljanju z obvolanskima lopaticama zato skoraj ni. Ker je tudi podvozje uravnano predvsem čvrsto, ne pa športno trdo, je ta izvedba primerna tudi za družinsko rabo. Le stikalo je ob pravem času treba premakniti na pravo stran ...
- Že ob prvem stiku se čuti, da ima dizelski motor konkretnih 133 kW moči.
- Na cesti ga boste spoznali po 18-palčnih litih platiščih, pragovih v barvi avtomobila, dvojni izpušni cevi ...
- GT je »družinski dirkalnik«, za še bolj športne želje je pri Peugeotu na voljo 308 GTi.