Potem ko je
Paul McCartney, nekdanji član skupine
The Beatles in zato še danes eden svetovno najbolj znanih glasbenikov, prejšnji petek v eni londonskih založb predstavljal svoj knjižni prvenec za otroke z naslovom
Hey Grandude! (
Hej, carski dedek!, op. p.), je bila med občinstvom, ki si je želelo njegove lastnoročno podpisane knjige, tudi 42-letna
Kate Hardcastle iz Yorkshira.
Mama treh otrok je s seboj pripeljala svoja triletna dvojčka, oba poimenovana po pesmih najslavnejšega benda na svetu. Deček sliši na ime Jude – po pesmi
Hey Jude –, deklica pa na ime Martha (
Martha My Dear). »Paulova oboževalka sem že, odkar vem zase. Mama in oče sta bila velika oboževalca Beatlov in sta svojo strast prenesla tudi na svoje otroke,« je pojasnila. »Velika čast in sreča je, da smo danes lahko tukaj, ganjena sem zaradi srečanja s svojim največjim idolom.«
A tudi Hardcastlova ni kar tako, saj je pevka v prostem času namreč ena od vodilnih britanskih strokovnjakinj za (medijsko) podjetništvo, potrošniški trg in maloprodajo, ki je optimizacijo poslovodenja s preobrazbo uveljavljenih britanskih in mednarodno priznanih blagovnih znamk izpeljala tudi na britanski nacionalni televiziji. Soustanoviteljica družbe
Insight with Passion (Vpogled s strastjo) se je lani zaradi svojega doprinosa k britanskemu podjetništvu znašla tudi na častni kraljičini listi in tako postala članica reda britanskega imperija (MBE).
Sicer pa svoje znanje o vodenju poslovnih procesov širi tudi na seminarjih, kongresih in dogodkih, ki jih prirejajo ugledni mediji ali družbe, izjemno aktivna pa je tudi v (humanitarnih) kampanjah in organizacijah, ki podpirajo ženske, zaradi česar je prejela številne nagrade, med drugim tudi nagrado Downing Streeta Point of Light, za povrh pa je še ambasadorka žensk v športu.
Komentarji