Na področju načrtnega ustvarjanja lažnega javnega mnenja za politične potrebe na twitterju prednjači stranka SDS.
![84.200 sledilcev na twitterju ima Janez Janša. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo](https://www.delo.si/media/images/20210507/936019.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
84.200 sledilcev na twitterju ima Janez Janša. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
V nadaljevanju preberite:
Z zatonom vloge in pomena klasičnih medijev socialno omrežje twitter vse bolj prevzema vlogo in funkcijo javne sfere, kjer se odvijajo politične razprave, boji in propaganda. V Sloveniji je uporabe twitterja v politične namene, kjer zaradi narave slabo reguliranega socialnega omrežja prevladuje negativizem, daleč najbolj vešča in s tem najbolj uspešna stranka SDS.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji