Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Next

Petrolov recept za privabljanje talentov: skrb za zaposlene in trajnost

V današnjem poslovnem svetu so zaposleni ena pomembnejših konkurenčnih prednosti podjetij. V Petrolu so to prepoznali in s številnimi ukrepi skrbijo za zadovoljstvo, zavzetost in dobro počutje svojih zaposlenih. Poleg tega z vključevanjem trajnostnih projektov in pobud privabljajo talente, ki iščejo podjetje, kjer se cenijo strokovni prispevki, skrb za okolje in trajnostno naravnana prihodnost.
Zaposleni Petrola so ena pomembnejših konkurenčnih prednosti podjetja. FOTO: Petrol
Zaposleni Petrola so ena pomembnejših konkurenčnih prednosti podjetja. FOTO: Petrol
28. 10. 2024 | 09:00
4:35

Petrol že vrsto let redno izvaja raziskave organizacijske klime, zadovoljstva z delom in zavzetosti zaposlenih. Zadnje meritve kažejo, da so zaposleni najbolj zadovoljni s stalnostjo zaposlitve, sodelavci, neposrednimi nadrejenimi in delovnim časom. Na podlagi teh vpogledov Petrol nenehno uvaja ukrepe za izboljšanje delovnega okolja in povečanje zavzetosti.

Petrol ni le energetsko podjetje – skrbijo tudi za razvoj svojih zaposlenih. Na voljo imajo redna usposabljanja, izobraževanja in številne priložnosti za osebni in strokovni razvoj. »Naš cilj je, da vsakemu zaposlenemu ponudimo možnosti za karierni razvoj in spodbujamo njihovo osebno rast,« pravi Sara Habjan, izvršna direktorica kadrov v Petrolu. Poleg tega se lahko pohvalijo s certifikatoma Družini prijazno podjetje in Starejšim prijazno podjetje, kar potrjuje njihovo skrb za ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem.

Trajnost kot magnet za talente

Petrol z rednimi izobraževanji skrbi za osebni in strokovni razvoj zaposlenih. FOTO: Petrol
Petrol z rednimi izobraževanji skrbi za osebni in strokovni razvoj zaposlenih. FOTO: Petrol

V Petrolu so pri privabljanju novih kadrov prepoznali tudi pomen trajnosti. Mlajše generacije, pa tudi vse več starejših zaposlenih, dajejo velik poudarek na okoljsko odgovorne delodajalce. »Trajnost je v središču naše kadrovske strategije. Zaposlenim omogočamo sodelovanje v projektih, ki so pomembni tako za Petrol kot širšo družbo,« poudarja Habjanova. Tako svojim zaposlenim omogočajo delo s projekti s področij, kot so obnovljivi viri energije, energetska učinkovitost in varovanje okolja, kar prispeva k njihovi strokovni in osebni rasti.

Petrol trajnost vključuje tudi v vsakodnevne aktivnosti. Zaposleni uporabljajo električna vozila za službene poti, imajo na voljo parkirišča za kolesa in skiroje ter možnost dela od doma, s čimer zmanjšujejo svoj ogljični odtis. Pomembno vlogo pri spodbujanju trajnostnega delovanja pa imajo tudi ambasadorji trajnosti – zaposleni, ki s svojim zgledom motivirajo druge k okolju prijaznemu ravnanju.

Privabljanje visoko kvalificiranih kadrov

Petrol se zaveda, da so visoko kvalificirani kadri ključni za energetsko tranzicijo in prihodnost podjetja. Na področjih digitalizacije, energetike in inženiringa povpraševanje po strokovnjakih narašča, Petrol pa se s tem izzivom spopada z raznoliko ponudbo priložnosti za razvoj. »Visoko kvalificirani kadri od delodajalcev pričakujejo več kot le konkurenčno plačilo. Iščejo fleksibilnost, napredne projekte in priložnosti za osebni razvoj, kar jim mi zagotavljamo,« dodaja Habjanova.

Hibridni modeli dela, prilagodljiv delovni čas in skrb za ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem so ključni dejavniki, ki privabljajo talente. Poleg tega zaposleni sodelujejo v projektih, ki imajo širši družbeni pomen, kar je za mnoge strokovnjake dodatna motivacija za delo v Petrolu.

Petrol uspešno gradi svojo blagovno znamko delodajalca z jasnim poudarkom na skrbi za zaposlene in trajnostnem razvoju. Zavedajo se, da sta zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih temelj za dolgoročni uspeh. S trajnostnimi projekti in prilagodljivim delovnim okoljem privabljajo nove talente in obenem utrjujejo svojo pozicijo kot eno najuglednejših podjetij v Sloveniji in širše v regiji. »Naša naloga je ustvariti delovno okolje, v katerem se zaposleni počutijo cenjene in imajo možnost rasti – to je ključ do našega uspeha,« povzame Habjanova.


Naročnik oglasne vsebine je Petrol

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine