Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Kaj pomeni turbokrožišče, kakršno se odpira pri ljubljanskih Žalah

Zakaj ravno najbolj varna krožišča med vozniki povzročajo največ zmede? Z učiteljema vožnje o tem, kako varno preiti skozi takšno krožišče.
Fizične ovire med pasovi v turbokrožiščih še dodatno zmanjšajo možnost nesreč, saj je prehajanje med pasovi v krožišču prepovedano, zato se ne dogajajo bočni trki. FOTO: Jože Suhadolnik
Fizične ovire med pasovi v turbokrožiščih še dodatno zmanjšajo možnost nesreč, saj je prehajanje med pasovi v krožišču prepovedano, zato se ne dogajajo bočni trki. FOTO: Jože Suhadolnik
25. 7. 2025 | 12:00
25. 7. 2025 | 12:05
7:19

Čeprav turbokrožišča pri nas niso nekaj novega, voznikom še vedno povzročajo precej težav. Tako krožišče je denimo pri Supernovi na ljubljanskem Rudniku. Učitelj vožnje z dolgoletnimi izkušnjami v prometu Andrej Brulc pojasnjuje, zakaj imajo ljudje največ težav v krožiščih, ki sicer veljajo za najbolj varna.

Kaj turbokrožišče sploh je? Gre za krožišče, v katerem so pasovi fizično ločeni, ne le z narisano črto, temveč z nizkim robnikom ali kakšno drugo oviro. Zato se zanj uporablja tudi izraz kanalizirano krožno križišče ali rondo. Že običajna krožišča izboljšajo pretočnost prometa, na zelo prometnih območjih pa je s turbokrožišči ta še boljša.

A vozniki morajo osvojiti nekaj pravil, s katerimi bodo v teh krožiščih bolj suvereni. Vodja šole vožnje in inštruktor varne vožnje pri AMZS Manuel Pungertnik poudarja, da je za vsakega voznika pomembno, da se pred krožiščem ...

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine