
Neomejen dostop | že od 14,99€
Čeprav turbokrožišča pri nas niso nekaj novega, voznikom še vedno povzročajo precej težav. Tako krožišče je denimo pri Supernovi na ljubljanskem Rudniku. Učitelj vožnje z dolgoletnimi izkušnjami v prometu Andrej Brulc pojasnjuje, zakaj imajo ljudje največ težav v krožiščih, ki sicer veljajo za najbolj varna.
Kaj turbokrožišče sploh je? Gre za krožišče, v katerem so pasovi fizično ločeni, ne le z narisano črto, temveč z nizkim robnikom ali kakšno drugo oviro. Zato se zanj uporablja tudi izraz kanalizirano krožno križišče ali rondo. Že običajna krožišča izboljšajo pretočnost prometa, na zelo prometnih območjih pa je s turbokrožišči ta še boljša.
A vozniki morajo osvojiti nekaj pravil, s katerimi bodo v teh krožiščih bolj suvereni. Vodja šole vožnje in inštruktor varne vožnje pri AMZS Manuel Pungertnik poudarja, da je za vsakega voznika pomembno, da se pred krožiščem ...
Komentarji