Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Buzzfeed stavi na vsebino, generirano z AI

Jonah Peretti in drugi vodilni bodo svoje nagrade dobivali v obliki delniških opcij.
Jonah Peretti še išče odgovor na to, kako narediti brezplačne novice tudi dobičkonosne. FOTO: Brendan Mcdermid/Reuters
Jonah Peretti še išče odgovor na to, kako narediti brezplačne novice tudi dobičkonosne. FOTO: Brendan Mcdermid/Reuters
27. 5. 2024 | 09:09
27. 5. 2024 | 09:09
4:31

V nadaljevanju preberite:

Še leta 2016 je bil Buzzfeed, vsaj od zunaj, videti uspešen. Pod vodstvom Bena Smitha, nekdanjega pisca pri Politicu, ki ga je ustanovitelj in izvršni direktor Jonah Peretti najel kot urednika svoje novičarske sekcije, se je spletno mesto pridružilo uglednim medijem.

Nikoli ni bil Times ali Post, vendar so poročali o političnih novicah in opravljali preiskovalno delo; imeli so dopisništva in se potegovali za najvišje novinarske nagrade. V primerih, kot je bil dosje Steele, so mnogi njihove zgodbe videli kot eklatantno kršitev novinarske etike.

Leta 2017 sta Facebook in Google okrepila svoj nadzor nad trgom spletnega oglaševanja, kar je močno vplivalo na prihodke drugih spletnih medijev, med njimi tudi Buzzfeeda, ki ni dosegel postavljenih letnih ciljev. Odpustiti so morali približno sto zaposlenih. Peretti je precejšen del krivde za to pripisal družbenim medijem. Januarja 2019 je Buzzfeed odpustil približno dvesto petdeset ljudi. Postajalo je jasno, da je brezplačen poslovni model nevzdržen.

 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine