Maja med potrošniki več optimizma in opravljenih nakupov

Obseg trgovine na drobno se je v evrskem območju v primerjavi z aprilom povečal za skoraj petino, kažejo podatki Eurostata.
Fotografija: Maja se je med evropske in slovenske potrošnike vrnil optimizem. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
Maja se je med evropske in slovenske potrošnike vrnil optimizem. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo

Ljubljana – Maja se je z rahljanjem ukrepov za zajezitev epidemije covida-19 med evropske potrošnike znova vrnilo nekaj optimizma, saj se je obseg trgovine na drobno v primerjavi z aprilom povečal za kar 17,8 odstotka, kažejo podatki Eurostata za evrsko območje. Kljub temu je bil skupni obseg nakupov za dobrih pet odstotkov manjši kot maja lani.

V Sloveniji se je maja promet v trgovini na drobno – po treh zaporednih mesecih usihanja – povečal za 12,8 odstotka, kar je nekaj manj kot v evrskem območju in EU, v primerjavi z majem lani pa smo opravili za dobro desetino manj nakupov.

Epidemija je zelo spremenila vsebino in načine nakupovanja, saj je bilo v primerjavi z majem lani skoraj tretjina več nakupov opravljenih po pošti in spletu. Ob tem je bilo v letošnjem maju v evrskem območju za kar polovico manj nakupov tekstila in obutve, za dobro četrtino manj nakupov računalniške opreme, knjig in pogonskih goriv, na drugi strani pa je bilo kupljenih za le šest odstotkov manj zdravil in medicinske opreme, še kažejo podatki evropskega statističnega organa.  

Komentarji: