Netflix je v enem mesecu izgubil milijon naročnikov

Upad plačljivih uporabnikov bi trg običajno sprejel kot slab znak, tokrat pa se je cena Netflixove delnice po koncu trgovalnega dne zvišala za osem odstotkov.
Fotografija: Tehnološki velikan se bo resno lotil problematike deljenja gesla med uporabniki njihove storitve. FOTO: Denis Balibouse/Reuters
Odpri galerijo
Tehnološki velikan se bo resno lotil problematike deljenja gesla med uporabniki njihove storitve. FOTO: Denis Balibouse/Reuters

Netflix je aprila pretresel vlagatelje, ko je za drugo četrtletje napovedal izgubo dveh milijonov naročnikov. Zdaj je znano, da so jih v prejšnjem četrtletju izgubili »le« 970.000, za tekoče četrtletje pa znova pričakujejo rast, tako naročnikov kot prihodkov. Delniški trgi so dogajanje okoli velikana pretočnih vsebin dobro sprejeli, kar se kaže predvsem pri ceni delnice.

image_alt
Vojna delničarjem odnesla več kot izbruh epidemije

Aprilska napoved upada naročnikov je vlagateljem pognala strah v kosti, cena delnic Netflixa je takrat padla za približno 67 odstotkov. Zdaj se krivulja nekoliko obrača, k čemur je prispeval razmeroma majhen upad naročnikov glede na Netflixove napovedi. Obenem Netflix navaja tudi rast prihodka kljub slabšim gospodarskim razmeram in večji konkurenci.

Netflixove delnice je po več letih vztrajne rasti ohladila ravno vse večja konkurenca ponudnikov pretočnih vsebin, med temi so Disney, Warner Brothers, Discovery in Apple, ki obsežno vlagajo v podobne produkte.

Čeprav bi dvomilijonski upad plačljivih uporabnikov trg običajno sprejel kot slab znak, se je tokrat cena Netflixove delnice po koncu trgovalnega dne zvišala za osem odstotkov. FOTO: Valerie Macon/Afp
Čeprav bi dvomilijonski upad plačljivih uporabnikov trg običajno sprejel kot slab znak, se je tokrat cena Netflixove delnice po koncu trgovalnega dne zvišala za osem odstotkov. FOTO: Valerie Macon/Afp

Kot piše Washington Post, je javnost nestrpno pričakovala finančne rezultate. Čeprav bi dvomilijonski upad plačljivih uporabnikov trg običajno sprejel kot slab znak, se je tokrat cena Netflixove delnice po koncu trgovalnega dne zvišala za osem odstotkov.

Netflix je v pismu svojim delničarjem še zapisal, da je treba zmanjšanje števila naročnikov pripisati tudi deljenju gesel za uporabo njihovega produkta in posledično deljenju računov. Pri tehnološkem velikanu zato poudarjajo, da se bodo resno lotili problematike deljenja gesla, prihodnje leto pa napovedujejo še zagon cenejšega paketa, ki bo vključeval tudi reklame. S tem naj bi privabili nove uporabnike.

Preberite še:

Komentarji: