Zveza potrošnikov vabi k skupni zamenjavi dobaviteljev energentov

ZPS je zagnala tretjo kampanjo skupinske zamenjave dobavitelja električne energije in plina.
Fotografija: Prihranki povprečnega gospodinjstva so v prvi kampanji znašali 164 evrov, v drugi pa 211 evrov. Foto Ljubo Vukelič
Odpri galerijo
Prihranki povprečnega gospodinjstva so v prvi kampanji znašali 164 evrov, v drugi pa 211 evrov. Foto Ljubo Vukelič

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je zagnala tretjo kampanjo skupinske zamenjave dobavitelja električne energije in plina. Po besedah predsednice ZPS Brede Kutin lahko potrošniki, če stopijo skupaj, ponovno dosežejo dobro ponudbo. Prijave bodo zbirali do 3. aprila. V preteklih dveh kampanjah so gospodinjstva skupno prihranila 2,2 milijona evrov.

»Prijava je hitra in enostavna, sodelovanje pa brezplačno in nezavezujoče,« je povedala Kutinova in dodala, da lahko v kampanji sodelujejo vsi, ne samo člani ZPS. Prijava je že mogoča na spletni strani www.ZAMENJAJinPRIHRANI.si.

Licitacija bo potekala 4. aprila, v sredini maja pa bodo na zvezi ocenili prihranke. »Vsak bo dobil individualiziran račun prihrankov, na podlagi katerega se bo lahko odločil, v sredini junija pa mogoče pogodbo podpisati in zamenjati dobavitelja,« je še dejala predsednica zveze.

ZPS je enaki kampanji izpeljala v sezoni 2014/2015 in leta 2017. Tudi tokrat bo ponudba skupinskega nakupa brez skritih stroškov, brez pogodbene vezave, tarifa bo za 12 mesecev navzgor omejena, dobavitelj pa se bo zavezal k pravočasnemu obvestilu o tarifi, ki bo veljala po izteku akcijske cene.

V prvi in drugi kampanji so številke za slovenski trg po oceni Kutinove zelo lepe. Skoraj 41.000 sodelujočih gospodinjstev v prvi kampanji in skoraj 26.000 v drugi, je pojasnila. Prihranki povprečnega gospodinjstva so v prvi kampanji znašali 164 evrov, v drugi pa 211 evrov. Celotni prihranek v prvi kampanji je tako znašal en milijon evrov, v drugi pa 1,2 milijona evrov.

Več iz te teme:

Komentarji: