
Neomejen dostop | že od 14,99€
Ford uvaja na trg nov električni model, po mustangu mach-e, explorerju in capriju je zdaj tu še puma gen-e.
Gre za električno izvedbo že znanega modela manjšega športnega terenca, ki je sicer na voljo z bencinskim oziroma blagohibridnim pogonom. To je razmeroma majhen avtomobil, v dolžino meri 4,2 metra. Od klasične pogonske izvedbe se na zunaj loči po zaprti sprednji maski, ki povzema slog večjega električnega mustanga mach-e.
Znotraj jo zaznamujejo (pre)velik volanski obroč kvadrataste oblike, tudi zaslon za njim je nenavadno velik, še enega zajetnih mer imate tudi na sredini. Zadaj bolj kot druga klop izstopa prtljažnik, ki je skupaj z zajetnim spodnjim prostorom (giga box) bistveno večji kot v klasično gnani izvedbi. Skupaj z manjšim sprednjim prtljažnikom ima 566 litrov, kar je 110 litrov več kot v bencinski pumi.
Električno pumo oziroma njeni sprednji kolesi žene motor z močjo 124 kW, baterija ima zmogljivost dobrih 43 kWh. Poraba je uradno 13 kWh/100 km, doseg je vsaj po zatrjevanju proizvajalca precej ugoden. Največja moč polnjenja je na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom 100 kW.
Cena se pred subvencijo in morebitnimi popusti začne pri 34 tisoč evrih, v povprečju naj bi jih prodali 15 na mesec.
Komentarji