Več užitka, manj prostora

Sedli smo za volan prvega kabrioleta med kompaktnimi križanci, to je T-roc cabrio.
Fotografija: T-roc cabrio je na voljo le s pogonom na prednji kolesi. FOTO: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
T-roc cabrio je na voljo le s pogonom na prednji kolesi. FOTO: Aljaž Vrabec

Brez športnih terencev očitno ne gre več niti med kabrioleti. Že lani so prvi kabriolet med kompaktnimi križanci pokazali pri Volkswagnu, letos smo ga lahko preizkusili tudi na cesti. V marsičem je T-roc kabriolet podoben svojemu osnovnemu modelu, vendar je marsikaj tudi uporabniško drugače.

Pri Volkswagnu imajo precej izkušenj z izdelovanjem kabrioletom, saj so prvega naredili že leta 1947 s hroščem brez strehe, tokrat pa smo sedli za volan najbolj svežega kabrioleta T-roc. Seveda ni šlo brez prilagoditev; za štiri centimetre je daljša medosna razdalja (zdaj 263 cm), saj so želeli ohraniti štiri sedeže in zraven najti prostor še za zložljivo streho.



Pri sedenju se pozna, da je prostora manj. Zadaj lahko sedita majhna otroka, a še to prednja potnika ne smeta imeti sedeža nastavljenega povsem nazaj. V resnici je jasno, da je ta avtomobil namenjen uživanju dveh potnikov, saj je manjši tudi prtljažni prostor (280 litrov). Prav tako je drugačen dostop do zadnjih sedežev, saj ima T-roc kabrio spredaj le dvoje vrat, za dostop do zadnje klopi pa je treba premakniti sprednja sedeža.

Notranjost premore kakovostne materiale. FOTO: Aljaž Vrabec
Notranjost premore kakovostne materiale. FOTO: Aljaž Vrabec


Mehka streha se zloži v enajstih sekundah in postavi v vsega devetih sekundah, kar lahko počnete tudi med vožnjo do hitrosti trideset kilometrov na uro. Ko je T-roc pokrit, še vedno deluje zelo varno, potniki nimajo občutka večje nevarnosti, vendar bi zato lahko bila boljša zvočna izolacija, saj se še posebno na avtocesti precej sliši šumenje vetra, a zato omogoča zelo dobro toplotno izolacijo.

Za štiri centimetre je daljša medosna razdalja (daj 263 cm). FOTO: Aljaž Vrabec
Za štiri centimetre je daljša medosna razdalja (daj 263 cm). FOTO: Aljaž Vrabec


Med varnostnimi sistemi je zraven zaščita roll-over, ki pride v poštev pri morebitnem prevračanju kabrioleta, ko varnostni sistem šine navzgor v predelu zadnjih vzglavnikov. Poleg tega ima ta kabriolet ojačan okvir vetrobranskega stekla.

T-roc kabrio je na voljo le s pogonom na prednji kolesi, od dveh motornih izvedenk pa smo preizkusili močnejši 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik (110 kW/150 KM). V našem primeru smo moč nadzorovali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, a je za močnejšega bencinarja na voljo tudi sedemstopenjskim samodejni menjalnik. Da ima avtomobil ustrezne vozne lastnosti brez kovinske strehe, so ga dodatno otežili. Končno hitrost doseže pri 205 kilometrih na uro, v času testnih voženj pa smo porabili okoli sedem litrov bencinskega goriva na sto prevoženih kilometrov.

In če smo omenili, da je to avtomobil za dva, je za počitnice primeren tudi zato, ker zmore vleči počitniške prikolice do 1,5 tone teže.

Komentarji: