Slovenska turistična organizacija (STO) je predstavila podatke Statističnega urada Republike Slovenije (Surs), ki kažejo, da so v prvih treh mesecih v turističnih nastanitvenih objektih zabeležili blizu 1,3 milijona prenočitev tujih turistov. To število predstavlja rast v višini osemnajst odstotkov glede na enako obdobje lani.
Skupno so zabeležili več kot dva milijona prenočitev turistov, kar predstavlja 11-odstotno rast. Beležijo pa tudi rast števila prenočitev domačih turistov (več kot 880 tisoč prenočitev), kar predstavlja rast v višini treh odstotkov.
Med najpomembnejšimi tujimi trgi glede na prenočitve so: Nemčija z 22-odstotno rastjo (blizu 73.000 prenočitev), Avstrija s 5-odstotno rastjo (blizu 143.000 prenočitev) in Italija s prenočitvami na lanski trimesečni ravni (več kot 222.000 prenočitev).
![Rast prenočitev je bila dosežena na skoraj vseh trgih slovenskega turizma. FOTO: Blaž Samec](/media/images/20200909/99633.width-660.jpg)
Rast prenočitev je bila dosežena na skoraj vseh trgih slovenskega turizma. FOTO: Blaž Samec
Vedno več tudi nizozemskih turistov
Rast prenočitev je bila dosežena na skoraj vseh trgih slovenskega turizma, še posebej pa izstopa rast števila prenočitev z Nizozemske (+76 odstotkov), rast pa beležimo tudi iz Hrvaške (+20 odstotkov), Rusije (+11 odstotkov), Španije (+86 odstotkov), Madžarske (+36 odstotkov), Srbije (+23 odstotkov), Združenega kraljestva (+17 odstotkov) in Francije (+14 odstotkov).
V prvih treh mesecih letošnjega leta so zabeležili 1.275.751 prenočitev tujih turistov in 887.680 prenočitev domačih gostov.
![Zelo priljubljena turistična točka je Bled.FOTO: Leon Vidic/Delo](/media/images/20200909/99632.width-660.jpg)
Zelo priljubljena turistična točka je Bled.FOTO: Leon Vidic/Delo
V razvoj in trženje slovenskega turizma je bilo vloženega veliko
Direktorica STO
Maja Pak je v oziru na dobre rezultate dejala: »Veselijo nas vzpodbudni podatki prvega tromesečja, pozitivna pa so tudi pričakovanja za poletno sezono. Rast nikakor ni naključna, saj je bilo v preteklem obdobju veliko vloženega v razvoj in trženje slovenskega turizma«.
Povedala je, da prihodnje aktivnosti potekajo z ozirom na cilj nadaljnjega izboljšanja konkurenčnosti slovenskega turizma, doseganja želenega pozicioniranja destinacije za 5-zvezdična doživetja ter realiziranja ukrepov nove turistične strategije. Na tujih trgih potekajo številne promocijske aktivnosti s poudarkom na vsebinskem digitalnem marketingu, na domačem trgu pa se usmerjamo v koordinacijo vodilnih destinacijskih organizacij ter v pospeševanje oblikovanja produktov z višjo dodano vrednostjo«.
Komentarji