V Sloveniji prenoči vedno več tujih turistov

Od januarja do marca so v turističnih nastanitvenih objektih zabeležili blizu 1,3 milijona prenočitev tujih turistov, kar predstavlja 18-odstotna rast glede na enako obdobje lani.
Fotografija: Beležijo tudi rast števila prenočitev domačih turistov. FOTO: Leon Vidic/Delo
Odpri galerijo
Beležijo tudi rast števila prenočitev domačih turistov. FOTO: Leon Vidic/Delo

Slovenska turistična organizacija (STO) je predstavila podatke Statističnega urada Republike Slovenije (Surs), ki kažejo, da so v prvih treh mesecih v turističnih nastanitvenih objektih zabeležili blizu 1,3 milijona prenočitev tujih turistov. To število predstavlja rast v višini osemnajst odstotkov glede na enako obdobje lani.

Skupno so zabeležili več kot dva milijona prenočitev turistov, kar predstavlja  11-odstotno rast. Beležijo pa tudi rast števila prenočitev domačih turistov (več kot 880 tisoč prenočitev), kar predstavlja rast v višini treh odstotkov.


 
Med najpomembnejšimi tujimi trgi glede na prenočitve so: Nemčija z 22-odstotno rastjo (blizu 73.000 prenočitev), Avstrija s 5-odstotno rastjo (blizu 143.000 prenočitev) in Italija s prenočitvami na lanski trimesečni ravni (več kot 222.000 prenočitev).

Rast prenočitev je bila dosežena na skoraj vseh trgih slovenskega turizma. FOTO: Blaž Samec
Rast prenočitev je bila dosežena na skoraj vseh trgih slovenskega turizma. FOTO: Blaž Samec

 

Vedno več tudi nizozemskih turistov


Rast prenočitev je bila dosežena na skoraj vseh trgih slovenskega turizma, še posebej pa izstopa rast števila prenočitev z Nizozemske (+76 odstotkov), rast pa beležimo tudi iz Hrvaške (+20 odstotkov), Rusije (+11 odstotkov), Španije (+86 odstotkov), Madžarske (+36 odstotkov), Srbije (+23 odstotkov), Združenega kraljestva (+17 odstotkov) in Francije (+14 odstotkov).



Zelo priljubljena turistična točka je Bled.FOTO: Leon Vidic/Delo
Zelo priljubljena turistična točka je Bled.FOTO: Leon Vidic/Delo

 

V razvoj in trženje slovenskega turizma je bilo vloženega veliko


Direktorica STO Maja Pak je v oziru na dobre rezultate dejala: »Veselijo nas vzpodbudni podatki prvega tromesečja, pozitivna pa so tudi pričakovanja za poletno sezono. Rast  nikakor ni naključna, saj je bilo v preteklem obdobju veliko vloženega v razvoj in trženje slovenskega turizma«.

Povedala je, da prihodnje aktivnosti potekajo z ozirom na cilj nadaljnjega izboljšanja konkurenčnosti slovenskega turizma, doseganja želenega pozicioniranja destinacije za 5-zvezdična doživetja ter realiziranja ukrepov nove turistične strategije. Na tujih trgih potekajo številne promocijske aktivnosti s poudarkom na vsebinskem digitalnem marketingu, na domačem trgu pa se usmerjamo v koordinacijo vodilnih destinacijskih organizacij ter v pospeševanje oblikovanja produktov z višjo dodano vrednostjo«.

 

Komentarji: