Zimska čičerkina solata za športnike

Čičerika je odličen vir beljakovin in rudnin, zato je še zlasti primerna za športnike, vegetarijance in sladkorne bolnike.
Fotografija: Čičerika izvira iz Azije, vendar je danes največ pridelajo in uporabljajo v Mehiki, Indiji, Španiji in deželah Bližnjega vzhoda. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Čičerika izvira iz Azije, vendar je danes največ pridelajo in uporabljajo v Mehiki, Indiji, Španiji in deželah Bližnjega vzhoda. FOTO: Shutterstock

Čičerka od vseh vloženih stročnic najmanj izgubi pri postopku konzerviranja. V zadnjih letih se je pojavila na prodajnih policah praktično vseh trgovskih verig, zato le izkoristimo priliko in vložimo nekaj evrov za sledečo gurmansko solato, ki si jo lahko mirne duše privoščimo tudi kot glavno jed.
image_alt
Rižota s škampi in kolesom

Za štiri lačne ljudi potrebujemo:


1 veliko ali 2 manjši pločevinski kuhane čičerke
1 večji ali 2 manjša gomolja koromača
10 dag vloženih posušenih paradižnikov
10 dag parmezana v kosu
4 jedilne žlice oljčnega olja
sok ene limone
sol, strt črni poper po okusu
 

Priprava


Čičerko iz pločevinko dobro speremo pod tekočo vodo, jo odcedimo in prestavimo v večjo skledo. Gomolju koromača odstranimo zunanji ovoj, mu odrežemo vrh in dno ter ga narežemo na čim tanjše (prav zares tako) rezine. Posušene vložene paradižnike odcedimo in narežemo na manjše koščke, parmezan grobo naribamo. Vse skupaj solimo in popramo (pri soljenju smo pozorni, ker je vložena čičerka že slana, prav tako parmezan), prelijemo z oljčnim oljem in pokisamo s sokom limone. Dobro premešamo in pustimo stati kakšne pol ure, da se sestavine prepojijo.

Komentarji: