Tudi v Sloveniji je kar nekaj posameznikov, ki so na družbenih omrežjih razvili svojo blagovno znamko, s katero so pritegnili množice sledilcev. Tako je nastop na medmrežju postal njihova redna zaposlitev, ki jim prinaša dovolj zaslužka za solidno preživetje. Blogerji in vlogerji, ki so dobro znani množicam obiskovalcev družbenih omrežij, obvladajo vplivnostni marketing. Prav to je bil lani eden najpogosteje uporabljanih marketinških pojmov, pojasnjujejo organizatorji konference o trendih na družbenih omrežjih.
Konferenca o trendih na družbenih omrežjih z naslovom
Huawei TechGenius Lab se bo odvijala jutri v Tehnološkem Parku v Ljubljani. Če sklepamo iz napovednika, bo vsebina dogodka zanimiva: Kako uspeti na You tubu, Facebooku, Instagramu in kateri kanal je pravi? Kako se soočiti z algoritmi, ki jih skrivajo omenjena omrežja? Kdaj je pravi čas, da hobi postane resen posel, ki prinaša dovolj sredstev za preživetje ali celo luksuz? Katere veščine so potrebne, da mi uspe? Je za prepoznavnost ključna slika, video ali beseda in kakšna je prava kombinacija? Kako je z moralno odgovornostjo vplivnežev? Udeležba je brezplačna, število mest pa omejeno. Prijave pa sprejemajo po
spletu.
Komentarji