BMW z nižjim dobičkom

Močno so povečali naložbe v razvoj, kar je vplivalo na poslovanje v drugem četrtletju.
Fotografija: Bavarski BMW je v letošnjem drugem kvartalu zaslužil nekoliko manj kot lani, veliko so vlagali v razvoj. Foto Matthias Schrader Ap
Odpri galerijo
Bavarski BMW je v letošnjem drugem kvartalu zaslužil nekoliko manj kot lani, veliko so vlagali v razvoj. Foto Matthias Schrader Ap

Bavarski avtomobilski proizvajalec BMW je v letošnjem  drugem četrtletju ustvaril za 2,74 milijarde evrov dobička iz poslovanja, oziroma 2,1 milijarde evrov čistega dobička, kar je za 6 odstotkov manj kot v enakem lanskem razdobju, razlog pa je po navedbi podjetja v višjih stroških razvoja električnih in avtonomnih vozil, kot tudi valutnih spremembah.

V omenjenem obdobju so za raziskave in razvoj porabili 2,6 milijarde evrov, kar je bilo za 14 odstotkov več kot lani. Njihova operativna marža se je v tem času z 10,1 znižala na 8,6 odstotka, a kot so za agencijo Reuters navedli pri analitični družbi Evercore ISA, so bili to še vedno zelo solidni rezultati. Podjetje je sicer po svetu v tretjem kvartalu dobavilo 638 tisoč avtomobilov znamk BMW, Mini in Rolls-Royce, kar je bila rekordna vrednost, vendarle pa so bili skupni prihodki s 25 milijardami rahlo nižji kot v tem času lani.

Za  celotno leto 2018 so optimistični, kot je dejal njihov prvi mož Harald Krüger pričakujejo nov rekord v številu prodanih avtomobilov, rekordne prihodke ter dobiček iz poslovanja na lanski ravni, ko je znašal 10,7 milijarde evrov. Po njegovih besedah bodo v celotnem letu predvidoma prodali 140 tisoč električnih in hibridnih avtomobilov

Več iz te teme:

Komentarji: