Preverite veljavnost digitalnega potrdila za davčno blagajno

Do konca leta bo to namreč poteklo več kot 26.000 uporabnikom.
Fotografija: Novembra in decembra bo tretjini uporabnikov davčnih blagajn poteklo namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov. FOTO: Igor Zaplatil/Delo
Odpri galerijo
Novembra in decembra bo tretjini uporabnikov davčnih blagajn poteklo namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov. FOTO: Igor Zaplatil/Delo

Ljubljana – Novembra bo 4224 uporabnikom davčnih blagajn poteklo petletno namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov, decembra pa še 21.904 uporabnikom, opozarja Finančna uprava RS (Furs). Ob poteku namenskega digitalnega potrdila je treba pridobiti novega, pri tem pa je postopek enak, kot če bi prvič pridobili takšno digitalno potrdilo.

Prvi uporabniki davčnih blagajn – vseh je sicer 86.841 – so omenjena potrdila začeli pridobivati novembra 2015, torej dva meseca pred začetkom uvedbe davčnih blagajn. Namenska digitalna potrdila pa po petih letih potečejo, kar pomeni, da davčne blagajne v tem primeru ne bodo delovale. Torej ne bo mogoče davčno potrjevati računov.

Furs zato svetuje, naj uporabniki davčnih blagajn še pred potekom roka pridobijo novo namensko digitalno potrdilo in izvedejo zamenjavo potrdila v davčni blagajni. Če pa je posameznik v dvomu, kdaj točno mu poteče omenjeno potrdilo, naj se obrne na ponudnika davčne blagajne.

Preberite še:

Komentarji: