Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Tokrat brez operetne vojne

Matjaž Latin, režiser operete Planinska roža poudarja, da je optimalno, da se v gledališču ohranjajo vsi žanri.
»Občutek sem imel, da se lahko identificiram s starimi, morda na videz tudi zaprašenimi uprizoritvenimi načeli, kot da bi me potegnilo v nekakšen časovni stroj,« je dejal Matjaž Latin. FOTO: Peter Rak
»Občutek sem imel, da se lahko identificiram s starimi, morda na videz tudi zaprašenimi uprizoritvenimi načeli, kot da bi me potegnilo v nekakšen časovni stroj,« je dejal Matjaž Latin. FOTO: Peter Rak
2. 12. 2023 | 08:04
7:13

V nadaljevanju preberite:

Matjaž Latin je do zdaj režiral več kot osemdeset predstav najrazličnejših žanrov, poleg tega ima igralske in scenografske izkušnje, neredko je pri projektih sodeloval tudi kot glasbeni soustvarjalec. In vendar je bila uprizoritev operete Planinska roža zanj poseben izziv, saj ne gre zgolj za specifično zvrst glasbenega gledališča, temveč tudi za nenavadno estetiko in prav tako nenavadne, celo nekoliko bizarne dramske zaplete in razplete. Opereta Radovana Gobca ima zanimivo zgodovino, saj je pred natanko šestimi desetletji ob uprizoritvi v mariborski operni hiši povzročila tudi tako imenovani operetni vojni.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine