V prestolnici odprli prvi »pametni« hotel
Vstop v hotel mogoč le s pametnimi telefoni
Odpri galerijo
Skupina Union hoteli je zaključila s prenovo hotela Central v središču prestolnice, ki poleg popolnoma prenovljenih sob ponuja tudi novo hotelsko izkušnjo. V njem namreč ni klasičnega hotelskega osebja, saj se gostje lahko registrirajo in vstopajo v sobe s pametnimi telefoni, na voljo pa je tudi prenočevanje v spalnih kapsulah.
Kot je za Delo že novembra lani razkril Matej Rigelnik, izvršni direktor Union hotelov, gre za bolj sproščeni pristop in za največjo novost v hotelski ponudbi po odprtju Grand hotela Union na začetku 20. stoletja. Ena izmed pomembnih novosti je tudi uvedba nove mobilne aplikacije, ki bo omogočala mobilno prijavo in odjavo gosta, vključno z možnostjo mobilnega plačila. Gre za edinstveno in prvo tovrstno aplikacijo pri nas, hotelski gostje pa bodo prek pametnega telefona prejeli mobilni ključ, kar bo skrajšalo čas za prijavo in odjavo.
Še vedno bo v hotelu na voljo osebje, ki bo skrbelo za brezhibno izkušnjo gosta. Vse sobe so popolnoma prenovili, njihovo število pa povečali s tedanjih 74 na 90. Prenova hotela Central je, kot smo že poročali v Delu, potekala v dveh sklopih. Najprej so prenovili šesto nadstropje, kjer je osrednji prostor za druženje z barom in večnamenski »co-working prostor, kasnje pa so prenovili še vse hotelske sobe. Projekt je delo ljubljanske arhitekturne pisarne D plan, okvirna investicija pa znaša okoli tri milijone evrov.
»Papirjev ni niti v sobah, z izjemo toaletnega,« je dejal Rigelnik. Komunikacija z gosti poteka na digitalni način, v sobi ni niti omar ali minibarov, s čimer so po besedah arhitekta Smiljana Buzetija iz biroja D plan pridobili prostor. Hotel so zasnovali po konceptu Future Hotela, ki po njegovih besedah prinaša svežino, prostornost in preprostost. Vsak gost v sobi dobi tudi čutaro za vodo in kavno skodelico iz bambusa, ki si ju lahko kadar koli napolni.
Glede cene klasične sobe je Rigelnik dejal, da se ta stalno spreminja na podlagi statističnega modela, ki so ga zasnovali. Trenutno nočitev v sobi z zajtrkom pa stane okoli 100 evrov. S hotelom nagovarjajo mlajše in bolj individualno usmerjene ter neodvisne goste, ki so naklonjeni tehnološkim novostim. Hotel tako ni namenjen kongresnim gostom. Z zasedenostjo v prihodnjh tednih pa so zadovoljni.
Kot je za Delo že novembra lani razkril Matej Rigelnik, izvršni direktor Union hotelov, gre za bolj sproščeni pristop in za največjo novost v hotelski ponudbi po odprtju Grand hotela Union na začetku 20. stoletja. Ena izmed pomembnih novosti je tudi uvedba nove mobilne aplikacije, ki bo omogočala mobilno prijavo in odjavo gosta, vključno z možnostjo mobilnega plačila. Gre za edinstveno in prvo tovrstno aplikacijo pri nas, hotelski gostje pa bodo prek pametnega telefona prejeli mobilni ključ, kar bo skrajšalo čas za prijavo in odjavo.
Še vedno bo v hotelu na voljo osebje, ki bo skrbelo za brezhibno izkušnjo gosta. Vse sobe so popolnoma prenovili, njihovo število pa povečali s tedanjih 74 na 90. Prenova hotela Central je, kot smo že poročali v Delu, potekala v dveh sklopih. Najprej so prenovili šesto nadstropje, kjer je osrednji prostor za druženje z barom in večnamenski »co-working prostor, kasnje pa so prenovili še vse hotelske sobe. Projekt je delo ljubljanske arhitekturne pisarne D plan, okvirna investicija pa znaša okoli tri milijone evrov.
Soba brez minibara, a s čutaro za vodo
»Papirjev ni niti v sobah, z izjemo toaletnega,« je dejal Rigelnik. Komunikacija z gosti poteka na digitalni način, v sobi ni niti omar ali minibarov, s čimer so po besedah arhitekta Smiljana Buzetija iz biroja D plan pridobili prostor. Hotel so zasnovali po konceptu Future Hotela, ki po njegovih besedah prinaša svežino, prostornost in preprostost. Vsak gost v sobi dobi tudi čutaro za vodo in kavno skodelico iz bambusa, ki si ju lahko kadar koli napolni.
Glede cene klasične sobe je Rigelnik dejal, da se ta stalno spreminja na podlagi statističnega modela, ki so ga zasnovali. Trenutno nočitev v sobi z zajtrkom pa stane okoli 100 evrov. S hotelom nagovarjajo mlajše in bolj individualno usmerjene ter neodvisne goste, ki so naklonjeni tehnološkim novostim. Hotel tako ni namenjen kongresnim gostom. Z zasedenostjo v prihodnjh tednih pa so zadovoljni.