Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Elektrika lahko pomaga, toda baterijo morate pridno polniti vsak dan

Honda CR-V kot priključni hibrid je koristen avtomobil. Malce poseben je menjalnik.
CR-V obstaja že trideset let, zdaj smo ga preizkusili v priključnohibridni tehnologiji (PHEV). FOTO: Aljaž Vrabec
CR-V obstaja že trideset let, zdaj smo ga preizkusili v priključnohibridni tehnologiji (PHEV). FOTO: Aljaž Vrabec
19. 5. 2025 | 05:00
4:42

V nadaljevanju preberite:

Večkrat smo že pisali, da v zadnjih letih avtomobilski proizvajalci pošiljajo na trg skorajda samo še športne terence, toda obstajajo tudi terenci, ki imajo precej dolgo zgodovino in niso zgolj modna muha. Takšna je honda CR-V, saj jo poznamo že od leta 1995.

Čeprav honda CR-V obstaja že trideset let, smo jo zdaj preizkusili v priključnohibridni tehnologiji (PHEV). Marsikaj se torej spreminja tudi v avtomobilih, ki jih poznamo že dolgo, sem spada recimo deset centimetrov prirastka, s čimer CR-V meri 4,7 metra. V primerjavi z osnovno različico je PHEV za centimeter nižji (1,94 m) od osnovne različice, vendar ima druge prostorske prednosti. Ker ni štirikolesnega pogona, ima za 38 litrov večji prtljažnik (skupno 635 litrov), a je zaradi baterije tudi sto kilogramov težji.

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine