Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Outlander se je vrnil

Mitsubishijev SUV kot sposobni priključni hibrid. Edini pogon v modelu, ki je znova na prodaj v Evropi.
Mitsubishi outlander se je vrnil v Evropo, zdaj tudi na slovenski trg. FOTO: Gašper Boncelj
Mitsubishi outlander se je vrnil v Evropo, zdaj tudi na slovenski trg. FOTO: Gašper Boncelj
6. 5. 2025 | 05:00
3:03

Mitsubishi je bil nekoč zelo znan po terencih, nato tudi po športnih terencih. Med temi je posebej izstopal outlander, ki je bil precej priljubljen v Evropi, tudi pri nas. Potem ga na stari celini nekaj časa ni bilo, zdaj pa je znova tu. Izključno kot priključni hibrid.

Mitsubishi je že lani objavil, da outlanderja vrača v Evropo. Športni terenec je bil drugod po svetu ves čas na voljo, ob prenovi pa so se smiselno odločili, da ga vrnejo tudi na staro celino. SUV z dolžino 4,7 metra je na cesti nezgrešljiv, sprednji del deluje agresivno, skoraj preveč – ali pa ne, kakor za koga. Zadek je mnogo bolj umirjen.

Notranjost ni po zadnji modi, a je morda pomembneje, da uporabljeni materiali delujejo kakovostno, da je počutje zelo dobro, avtomobil pa voznika ne utruja s pretirano digitalizacijo. Prostorno je tudi zadaj, kjer sicer pogrešamo vzdolžni pomik klopi, se pa ta vsaj pri podiranju deli v koristnem razmerju 40/20/40. Prtljažnik v osnovi sprejme skoraj 500 litrov tovora.

Notranjost deluje kakovostno.

FOTO: Mitsubishi
Notranjost deluje kakovostno. FOTO: Mitsubishi

V Evropi outlanderja prodajajo le v eni pogonski izvedenki, kot priključni bencinsko-električni hibrid. O tem smo že pisali, pa vseeno povejmo, da je bil med priključnimi hibridi outlander celo najbolje prodajani tovrstni model na stari celini. Tokratna izvedba je posodobljena, združuje 2,4-litrski bencinski štirivaljni motor in dva električna, ima štirikolesni pogon, na kar v kabini po svoje opozarja tudi vrtljivo kolesce, s katerim lahko izbiramo med različnimi programi vožnje, tudi bolj terenske. Avtomobil je od tal oddaljen 20 cm.

Sistemska moč pogonskega sklopa znaša 225 kW. Ne ravno lahki SUV (masa znaša 2,1 tone) z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v slabih osmih sekundah, najvišja hitrost je 170 km/h.

Po podatkih uradnega merilnega protokola lahko z napolnjeno baterijo (23 kWh) samo na elektriko prevozi več kot 80 kilometrov, v nadaljevanju pa deluje kot hibrid, skupni doseg naj bi ob napolnjeni posodi za gorivo (53 litrov) presegel 800 kilometrov. Baterija se lahko polni počasi z izmeničnim tokom, lahko pa tudi hitreje z enosmernim, če je na polnilnici tako imenovani priključek chademo, kar po svoje kaže, da ta avtomobil prihaja iz Japonske.

Pri nas se cena outlanderja začne pri 49 tisoč evrih in sega nekaj čez 57 tisoč evrov. Letos naj bi našel 60 kupcev.

Dolžina s 472 cm še ni pretirana. Pogon je priključnohibridni, štirikolesni.

FOTO: Gašper Boncelj 
Dolžina s 472 cm še ni pretirana. Pogon je priključnohibridni, štirikolesni. FOTO: Gašper Boncelj 

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine