Renaultov salonski kombi

Renault trafic passenger ugaja z večjim dizlom.
Fotografija: Prenovljeni trafic se od predhodnika razlikuje predvsem po kozmetičnih popravkih, kot je preoblikovana motorna maska. Veliko bolj pomembna novost je zamenjava 1,6-litrskega motorja z 2,0-litrskim.
Foto Bruno Kuzmin
Odpri galerijo
Prenovljeni trafic se od predhodnika razlikuje predvsem po kozmetičnih popravkih, kot je preoblikovana motorna maska. Veliko bolj pomembna novost je zamenjava 1,6-litrskega motorja z 2,0-litrskim. Foto Bruno Kuzmin

Trafic tretje generacije, ki je uradno ugledal luč sveta septembra 2014, je imel do zdaj 1,6-litrski dizel. Rahlo osvežen se po novem tako kot njegova generacijo starejša brata spet postavlja z 2,0-litrskim dizlom.



Vozniško okolje streže s konkretno mero udobja in ergonomije – pogrešamo spodobno odlagališče za mobilni telefon. Foto Bruno Kuzmin
Vozniško okolje streže s konkretno mero udobja in ergonomije – pogrešamo spodobno odlagališče za mobilni telefon. Foto Bruno Kuzmin


V primerjavi z nekdanjim 1,6-litrskim motorjem, ki je v najzmog­ljivejši izvedbi ob podpori dveh turbopolnilnikov ter vodne in oljne črpalke s spremenljivo stop­njo pretočnosti ponujal 107 kW (145 KM), pri novincu ne gre za zmogljivostni preskok. Dvolitrski štirivaljnik zmore enako moč in zgolj za 10 Nm večji navor (350 Nm), je pa v primerjavi s predhodnikom emisijsko čistejši ter verjetno res bolj trpežen in neproblematičen za vzdrževanje. Tako ne preseneča odločitev za večjo delovno prostornino in tlačno polnjenje z enim, ne pa zahtevnejšim in pri okvarah dražjim puhalom z dvodelnim turbinskim delom. Velika novost je še možnost izbire med šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, pri manjšem motorju je bilo namreč mogoče le klasično prestavljanje. Sicer pa številke ostajajo bolj ali manj nespremenjene, naj gre za največjo hitrost 176 km/h ali teoretično 6,5-litrsko porabo goriva, ki je v praksi večinoma za dva litra večja.

Teoretična 6,5-litrska poraba goriva je v praksi večinoma za večja dva litra. Foto Bruno Kuzmin
Teoretična 6,5-litrska poraba goriva je v praksi večinoma za večja dva litra. Foto Bruno Kuzmin


Sedeže je mogoče pomikati po tirnicah. Foto Bruno Kuzmin
Sedeže je mogoče pomikati po tirnicah. Foto Bruno Kuzmin
Tokrat preizkušeno izvedbo trafica, ki je namenjena poslovni rabi, zaznamuje še nekaj kozmetičnih popravkov, pri čemer gre predvsem za preoblikovano motorno masko in LED-žarometa s svetlobnimi telesi v obliki črke C. Manj novosti je v notranjosti. V danem primeru gre za različico s sedmimi sedeži in dvodelno mizico, ki jo je mogoče nastavljati po višini in vzdolžno. Del paketa, za katerega je treba primakniti 1600 evrov oziroma v izvedbi z usnjem še dva tisočaka več, sta sedeža v drugi vrsti, ki poleg vzdolžnega pomikanja omogočata tudi zasuk proti dvodelni klopi. Nič manj salonski ni položaj za volanom. Tu ni večjih pripomb, razen morda dejstva, da v tem renaultu ne najdeš konkretnega odlagališča za pametni telefon, ki ni ravno minia­turnih mer.

Najnovejši trafic z novim motorjem je brez dvoma eden potovalno in vozniško prijetnejših salonskih kombijev. V tem pogledu težko koga razočara, čeprav je res, da po kakovosti materialov in izdelave ne gre v korak z bolj prefinjenimi, a hkrati dražjimi germanskimi tekmeci.

Pri testnem traficu je šlo za različico s sedmimi sedeži in dvodelno mizico. Sedeža v drugi vrsti je bilo mogoče obrniti nazaj. Foto Bruno Kuzmin
Pri testnem traficu je šlo za različico s sedmimi sedeži in dvodelno mizico. Sedeža v drugi vrsti je bilo mogoče obrniti nazaj. Foto Bruno Kuzmin

Komentarji: