Renaultov salonski kombi
Renault trafic passenger ugaja z večjim dizlom.
Odpri galerijo
Trafic tretje generacije, ki je uradno ugledal luč sveta septembra 2014, je imel do zdaj 1,6-litrski dizel. Rahlo osvežen se po novem tako kot njegova generacijo starejša brata spet postavlja z 2,0-litrskim dizlom.
V primerjavi z nekdanjim 1,6-litrskim motorjem, ki je v najzmogljivejši izvedbi ob podpori dveh turbopolnilnikov ter vodne in oljne črpalke s spremenljivo stopnjo pretočnosti ponujal 107 kW (145 KM), pri novincu ne gre za zmogljivostni preskok. Dvolitrski štirivaljnik zmore enako moč in zgolj za 10 Nm večji navor (350 Nm), je pa v primerjavi s predhodnikom emisijsko čistejši ter verjetno res bolj trpežen in neproblematičen za vzdrževanje. Tako ne preseneča odločitev za večjo delovno prostornino in tlačno polnjenje z enim, ne pa zahtevnejšim in pri okvarah dražjim puhalom z dvodelnim turbinskim delom. Velika novost je še možnost izbire med šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, pri manjšem motorju je bilo namreč mogoče le klasično prestavljanje. Sicer pa številke ostajajo bolj ali manj nespremenjene, naj gre za največjo hitrost 176 km/h ali teoretično 6,5-litrsko porabo goriva, ki je v praksi večinoma za dva litra večja.
Najnovejši trafic z novim motorjem je brez dvoma eden potovalno in vozniško prijetnejših salonskih kombijev. V tem pogledu težko koga razočara, čeprav je res, da po kakovosti materialov in izdelave ne gre v korak z bolj prefinjenimi, a hkrati dražjimi germanskimi tekmeci.
Renault trafic passenger grand space class dCi 145
Zastopnik: Renault Nissan Slovenija
Cena: 39.089 evrov
Euro NCAP (2015): ***
Izpust CO₂: 165 g/km
Zastopnik: Renault Nissan Slovenija
Cena: 39.089 evrov
Euro NCAP (2015): ***
Izpust CO₂: 165 g/km
V primerjavi z nekdanjim 1,6-litrskim motorjem, ki je v najzmogljivejši izvedbi ob podpori dveh turbopolnilnikov ter vodne in oljne črpalke s spremenljivo stopnjo pretočnosti ponujal 107 kW (145 KM), pri novincu ne gre za zmogljivostni preskok. Dvolitrski štirivaljnik zmore enako moč in zgolj za 10 Nm večji navor (350 Nm), je pa v primerjavi s predhodnikom emisijsko čistejši ter verjetno res bolj trpežen in neproblematičen za vzdrževanje. Tako ne preseneča odločitev za večjo delovno prostornino in tlačno polnjenje z enim, ne pa zahtevnejšim in pri okvarah dražjim puhalom z dvodelnim turbinskim delom. Velika novost je še možnost izbire med šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, pri manjšem motorju je bilo namreč mogoče le klasično prestavljanje. Sicer pa številke ostajajo bolj ali manj nespremenjene, naj gre za največjo hitrost 176 km/h ali teoretično 6,5-litrsko porabo goriva, ki je v praksi večinoma za dva litra večja.
Tokrat preizkušeno izvedbo trafica, ki je namenjena poslovni rabi, zaznamuje še nekaj kozmetičnih popravkov, pri čemer gre predvsem za preoblikovano motorno masko in LED-žarometa s svetlobnimi telesi v obliki črke C. Manj novosti je v notranjosti. V danem primeru gre za različico s sedmimi sedeži in dvodelno mizico, ki jo je mogoče nastavljati po višini in vzdolžno. Del paketa, za katerega je treba primakniti 1600 evrov oziroma v izvedbi z usnjem še dva tisočaka več, sta sedeža v drugi vrsti, ki poleg vzdolžnega pomikanja omogočata tudi zasuk proti dvodelni klopi. Nič manj salonski ni položaj za volanom. Tu ni večjih pripomb, razen morda dejstva, da v tem renaultu ne najdeš konkretnega odlagališča za pametni telefon, ki ni ravno miniaturnih mer.
Najnovejši trafic z novim motorjem je brez dvoma eden potovalno in vozniško prijetnejših salonskih kombijev. V tem pogledu težko koga razočara, čeprav je res, da po kakovosti materialov in izdelave ne gre v korak z bolj prefinjenimi, a hkrati dražjimi germanskimi tekmeci.