Pretočna glasba tudi za Arabce

Spotify bi rad uredili svojo plačljivo ponudbo na Bližnjem in Srednjem vzhodu ter na severu Afrike.
Fotografija: Claudius Boller, Spotifyev direktor za Bližnji in Srednji vzhod ter severno Afriko. FOTO: osebni arhiv
Odpri galerijo
Claudius Boller, Spotifyev direktor za Bližnji in Srednji vzhod ter severno Afriko. FOTO: osebni arhiv

Arabska glasbena industrija, v kateri je nedovoljeno kopiranje cedejev in deljenje brezplačnih posnetkov nekaj samoumevnega, je naslednja tarča velikih korporacij za pretočno glasbo. Ti bi radi uredili svojo plačljivo ponudbo na Bližnjem in Srednjem vzhodu ter na severu Afrike. Tu je namreč zelo veliko mladih, ki so tehnološko močno povezani. »Pripravili smo celotno arabsko storitev, od lokalnih seznamov predvajanja glasbe do lokalnih zaposlenih,« je povedal Claudius Boller, Spotifyev direktor za Bližnji in Srednji vzhod ter severno Afriko.
 
Spotify je na to območje prišel leta 2018, da bi spremenil trend upadanja arabske glasbe in bi lahko lokalnim izvajalcem omogočil predstavitev na svetovni ravni. Boller je dejal, da imajo še vedno resne namene, ne le da bi to območje priključil k svetovni pretočni družini, temveč da bi resnično spodbudili razvoj lokalnih glasbenih scen. »Danes so arabska glasba in njeni izvajalci znani po vsem svetu zaradi Spotifya.« Na tem območju je namreč hip hop zelo popularen, navedel je egiptovskega igralca in raperja Mohameda Ramadana, Kuvajtčanko Queen G, Egipčana Marwana Moussaja in Maročana Stormyja. Na tem območju se počasi navajajo na plačljive glasbene platforme, še vedno pa mnogi glasbeniki na youtube raje nalagajo svoje posnetke brezplačno, saj zaradi negotovih razmer tamkajšnje prebivalstvo večinoma še ni pripravljeno plačevati za poslušanje glasbe.

Komentarji: