
Neomejen dostop | že od 14,99€
Prav zato je predstavljena nova linija vgradnih kuhinjskih aparatov Electrolux in AEG, zasnovana za vse, ki želijo kuhati pametneje, s pridihom sloga, a hkrati odgovorno do okolja.
Tu je tudi zaslon CookSmart Touch, ki uporabnika vodi skozi vsak korak priprave jedi, pri čemer daje praktične nasvete in predloge za dodatke. Poleg naprednih funkcij se nova linija ponaša z elegantnim, sodobnim dizajnom ter močno osredotočenostjo na trajnost. Zaradi energijske učinkovitosti lahko nekateri modeli zmanjšajo ogljični odtis tudi do 30 %, tehnologiji SteamPro in ProAssist pa dodatno varčujeta z energijo, saj toploto uporabljata čim bolj učinkovito.
»V zadnjih 30 letih smo se razvili od klasične prodaje gospodinjskih aparatov do oblikovanja celostnega uporabniškega ekosistema, ki vključuje inovacije, podporo in izobraževanje. Nova linija vgradnih kuhinjskih aparatov je popoln primer, kako združujemo vse te elemente v izdelke, ki kuhinjsko izkušnjo dvignejo na višjo raven in pomembno prispevajo h kakovosti življenja naših uporabnikov,« je poudaril Damir Mađarević, generalni direktor podjetja Electrolux za regijo Adriatic, ob praznovanju 30-letnice prisotnosti blagovne znamke na hrvaškem in grškem trgu.
Osrednji del dogodka v Zagrebu je bil kulinarični šov, na katerem sta sodelovala priznana kuharska mojstra: Mario Mihelj, čigar jedi so znane zagrebški in širši domači kulinarični sceni po izjemni fuziji latinskoameriških okusov, ameriškega uličnega prehranjevanja in azijske tradicije, ter Akis Petretzikis, prvi zmagovalec grškega MasterChefa, danes pa priljubljeni televizijski voditelj in avtor številnih kuharskih knjig.
Podjetje Electrolux Group še naprej vlaga v krepitev lokalne prisotnosti, digitalno preobrazbo uporabniške izkušnje in trajnost, z jasno vizijo, da tudi v prihodnjih desetletjih ostane vodilna na področju inovacij, ki izboljšujejo vsakdanje življenje. Blagovna znamka, zgrajena na zaupanju, razumevanju potreb uporabnikov in nenehnem napredku, ostaja predana razvoju rešitev s pravo vrednostjo – danes, jutri in v prihodnosti.
Naročnik oglasne vsebine je Electrolux