Nagrajeni kolekciji Petje Zorec in Jone Bednjanec
Poseben poklon namenili partnerjema, s katerima sodelujejo od začetka, manekenski agenciji Immortal Models Management in frizerskemu timu Mič Syling
Odpri galerijo
Koncept izhaja iz rože kot skupnega vizualnega imenovalca čustvovanja, saj ima različne konotacije glede na uporabo v vsakdanjem življenju. Motiv sem izrazila z nežnimi pastelnimi toni in zemeljskimi barvami, njihovimi kontrasti, vzorci, teksturami in organskimi elementi krojenja,« je Petja Zorec opisala svojo kolekcijo Bloss19OM (Cvet19OM), ki je na nocojšnji sklepni prireditvi 10. izdaji Ljubljanskega modnega tedna LJFW na Trgu republike prejela glavno nagrado wow.
Kolekcija, v kateri avtorica vidi univerzalne posameznike, ki s svojo ranljivostjo hkrati kažejo moč oziroma samozavest in pogum, je prejela največ točk žirije, sestavljene iz predstavnikov medijev, ki spremljajo LJFW. »Petja ima vedno premišljeno dodelane kolekcije, in čeprav so prvotno zasnovane za moške, je v njenih kosih, tudi na našem dogodku, pogosto videti ženske,« je o glavni nagrajenki, eni prvih, ki se je lotila razvoja moške mode pri nas, dejala Melinda Rebrek, izvršna producentka LJFW.
Navdušila jo je tudi kolekcija Jone Bednjanec, ki je »bila z vsemi barvami in vzorci tako retro, da je bila že kul«. Avtorica jo je poimenovala z Granny Takes a Trip (Babica gre na potovanje), žirantje s slovenske digitalne scene pa so v njej prepoznali največje »instagramabilnost, editorialni in viralni potencial« ter jo razglasili za dobitnico nagrade digi wow (DiGi Winners Of the Week).
Po opažanjih prirediteljev je LJFW ne samo vse bolj množično obiskan, temveč je občinstvo vse bolj sproščeno in si bolj pogumno upa z aplavzom nagraditi tisto, kar jim je všeč. To sta bili prav kolekciji Petje Zorec in Jone Bednjanec, bučno pa so ploskali še predstavitvi kanadske znamke Joseph Ribkoff, Damirju Rakoviću Ponoreliiju, Svetlani Jaćović, tudi Janji Videc. »Veliko pozitivnih odzivov smo prejeli predvsem za predstavitev Josepha Ribkoffa. Občinstvo je navdušilo s sporočilom, da ne glede na to, kako veliko konfekcijsko številko nosiš, se lahko dobro počutiš v svoji koži,« je dodala Melinda Rebrek o kolekciji, ki so jo predstavila dekleta različnih postav, med njimi tekmovalke šova The Biggest Loser Slovenija in predstavnice gibanja I Am All Women.
Ob koncu desete izdaje LJFW so prireditelji poseben poklon namenili partnerjema, s katerima sodelujejo od začetka – to sta manekenska agencija Immortal Models Management in frizerski tim Mič Syling.
Kolekcija, v kateri avtorica vidi univerzalne posameznike, ki s svojo ranljivostjo hkrati kažejo moč oziroma samozavest in pogum, je prejela največ točk žirije, sestavljene iz predstavnikov medijev, ki spremljajo LJFW. »Petja ima vedno premišljeno dodelane kolekcije, in čeprav so prvotno zasnovane za moške, je v njenih kosih, tudi na našem dogodku, pogosto videti ženske,« je o glavni nagrajenki, eni prvih, ki se je lotila razvoja moške mode pri nas, dejala Melinda Rebrek, izvršna producentka LJFW.
Navdušila jo je tudi kolekcija Jone Bednjanec, ki je »bila z vsemi barvami in vzorci tako retro, da je bila že kul«. Avtorica jo je poimenovala z Granny Takes a Trip (Babica gre na potovanje), žirantje s slovenske digitalne scene pa so v njej prepoznali največje »instagramabilnost, editorialni in viralni potencial« ter jo razglasili za dobitnico nagrade digi wow (DiGi Winners Of the Week).
Všečno pogumneje nagradili z aplavzom
Po opažanjih prirediteljev je LJFW ne samo vse bolj množično obiskan, temveč je občinstvo vse bolj sproščeno in si bolj pogumno upa z aplavzom nagraditi tisto, kar jim je všeč. To sta bili prav kolekciji Petje Zorec in Jone Bednjanec, bučno pa so ploskali še predstavitvi kanadske znamke Joseph Ribkoff, Damirju Rakoviću Ponoreliiju, Svetlani Jaćović, tudi Janji Videc. »Veliko pozitivnih odzivov smo prejeli predvsem za predstavitev Josepha Ribkoffa. Občinstvo je navdušilo s sporočilom, da ne glede na to, kako veliko konfekcijsko številko nosiš, se lahko dobro počutiš v svoji koži,« je dodala Melinda Rebrek o kolekciji, ki so jo predstavila dekleta različnih postav, med njimi tekmovalke šova The Biggest Loser Slovenija in predstavnice gibanja I Am All Women.
Ob koncu desete izdaje LJFW so prireditelji poseben poklon namenili partnerjema, s katerima sodelujejo od začetka – to sta manekenska agencija Immortal Models Management in frizerski tim Mič Syling.