Na mednarodnih sejmih v tujini slovenska podjetja
predstavijo svoje izdelke in storitve,
pridobijo nove poslovne kontakte, povečajo možnosti za
sklepanje poslov in spoznajo svojo konkurenco ter trende v posamezni panogi.
SPIRIT Slovenija nadaljuje organizacijo in izvajanje skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, v okviru katerih
krije stroške neopremljenega razstavnega prostora, zakupa tehničnih priključkov in vpisa v katalog. Poleg tega se s sejmišči dogovarja za najboljšo možno lokacijo razstavnega prostora, poskrbi za najem tehničnih priključkov in vpis razstavljavcev v katalog ter podjetjem svetuje, kako se na sejemsko predstavitev kar najbolje pripraviti. Podjetja krijejo stroške postavitve stojnice, službenih poti zaposlenih in prisotnosti osebja na stojnici.
K posredovanju interesa za udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2019 so vabljena
podjetja, panožna združenja, sekcije in grozdi oziroma druga interesna gospodarska združenja. Na podlagi zbranih predlogov bo pripravljen program agencije za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, ki se bodo izvajale v naslednjem letu. Vabila za udeležbo na posameznih sejmih bodo objavljena na spletnem portalu
www.izvoznookno.si.
Letos je SPIRIT Slovenija organiziral skupinske predstavitve na sejmih ARAB HEALTH v Dubaju, CeBIT v Hannovru, EUROSATORY v Parizu in IMM v Kölnu, sledijo pa še predstavitve na sejmih MAISON&OBJET v Parizu, IBA v Münchnu, METSTRADE v Amsterdamu in BIENNALE INTERIEUR v Kortrijku.
Predstavitev slovenskih podjetij na sejmu CeBIT 2018 v Hannovru. (foto arhiv SPIRIT Slovenija)
Podjetja lahko interes za udeležbo na skupinskih predstavitvah na sejmih v letu 2019 pošljete z elektronskim obrazcem do petka, 21. septembra 2018. Več informacij je na voljo na spletni strani www.izvoznookno.si.
IRM, d. o. o.:
»Naše podjetje se sejma METS udeležuje že od leta 2009, sprva smo nastopali samostojno, od leta 2013 pa pod okriljem SPIRIT Slovenija. Na največjem sejmu na svetu za opremo marin predstavljamo svojo programsko rešitev Marina master, od udeležbe pa pričakujemo nove končne stranke in kakšnega regionalnega partnerja. Dejstvo je, da gre za izjemno velik sejem, kjer te potencialne stranke, ki iščejo ravno tvojo rešitev, kar težko najdejo. Skupni nastop slovenskih podjetij na takšnem sejmu nedvomno poveča te možnosti, saj je poleg skupne energije njegova prednost tudi večja prepoznavnost Slovenije v navtičnem svetu. Lani smo ustanovili SMIA – Združenje slovenske navtične industrije, ki je stična točka slovenskih razvojno in izvozno usmerjenih podjetij, ki si prizadevajo za dvig konkurenčnosti in internacionalizacijo slovenskega sektorja navtične industrije. Pobuda zanj je nastala v okviru skupnih nastopov na tem sejmu v preteklih letih.«