Preiskovalci so se osredotočili na napako na regulatorju moči motorja
Še vedno niso našli črne skrinjice s posnetki pogovorov pilotov ponesrečenega letala, zato je domneva o regulatorju za sedaj samo domneva.
Odpri galerijo
Preiskovalci letalske nesreče v Indoneziji, ko je 9. januarja v Javansko morje padlo letalo boeing 737-500 z 62 potniki in člani posadke, še vedno niso ugotovili vzroka za nesrečo. Kot poroča BBC, so se sedaj osredotočili na težavo z avtomatskim regulatorjem moči motorja, o kateri so vzdrževalci tega letala poročali nekaj dni pred usodnim poletom.
Avtomatski regulator moči motorja ali preprosteje avtomatski plin lahko pilot v primeru težav ali okvare sicer izključi in nadzira moč motorja ročno, tako da je prezgodaj govoriti o tem, da so preiskovalci našli pravi vzrok za padec letala. Iz servisnih zapiskov tudi ni bilo mogoče ugotoviti, kakšna je bila prijavljena težava z regulatorjem. V veliko pomoč bi preiskovalcem bilo, če bi v morju našli tudi črno skrinjico s posnetki pogovorov v kabini letala, saj bi se o morebitni težavi z regulatorjem piloti med sabo gotovo pogovarjali. Te skrinjice še ni, na kraju nesreče so iz morja za sedaj izvlekli le drugo skrinjico s posnetimi tehničnimi podatki o delovanju letala in njegovih sistemov.
V skladu z mednarodnimi standardi bi moralo biti predhodno poročilo preiskovalcev nesreče objavljeno v tridesetih dneh po nesreči, zato se člani preiskovalne komisije trudijo in hitijo z ugotavljanjem vzroka.
Ponesrečeno letalo družbe Sriwijaya Air je 9. januarja vzletelo z letališča v Džakarti in je bilo namenjeno v mesto Pontianak na otoku Borneo. Toda štiri minute po vzletu je začelo hitro izgubljati višino in po minuti padanja je izginilo z radarskih zaslonov. Po plavajočih ostankih letala in prtljage potnikov so kmalu ugotovili, kje je to padlo v morje in začelo se je iskanje ponesrečenih, ostankov letala in predvsem obeh črnih skrinjic. Nesreče ni preživel nihče, vsi potniki in člani posadke so bili Indonezijci.
Avtomatski regulator moči motorja ali preprosteje avtomatski plin lahko pilot v primeru težav ali okvare sicer izključi in nadzira moč motorja ročno, tako da je prezgodaj govoriti o tem, da so preiskovalci našli pravi vzrok za padec letala. Iz servisnih zapiskov tudi ni bilo mogoče ugotoviti, kakšna je bila prijavljena težava z regulatorjem. V veliko pomoč bi preiskovalcem bilo, če bi v morju našli tudi črno skrinjico s posnetki pogovorov v kabini letala, saj bi se o morebitni težavi z regulatorjem piloti med sabo gotovo pogovarjali. Te skrinjice še ni, na kraju nesreče so iz morja za sedaj izvlekli le drugo skrinjico s posnetimi tehničnimi podatki o delovanju letala in njegovih sistemov.
Preiskovalci hitijo z iskanjem vzroka nesreče
V skladu z mednarodnimi standardi bi moralo biti predhodno poročilo preiskovalcev nesreče objavljeno v tridesetih dneh po nesreči, zato se člani preiskovalne komisije trudijo in hitijo z ugotavljanjem vzroka.
Ponesrečeno letalo družbe Sriwijaya Air je 9. januarja vzletelo z letališča v Džakarti in je bilo namenjeno v mesto Pontianak na otoku Borneo. Toda štiri minute po vzletu je začelo hitro izgubljati višino in po minuti padanja je izginilo z radarskih zaslonov. Po plavajočih ostankih letala in prtljage potnikov so kmalu ugotovili, kje je to padlo v morje in začelo se je iskanje ponesrečenih, ostankov letala in predvsem obeh črnih skrinjic. Nesreče ni preživel nihče, vsi potniki in člani posadke so bili Indonezijci.