Osmi A6 zdaj tudi za slovenske kupce (FOTO)

Celovito posodobljena poslovna limuzina, ki je vse bližje prestižnemu A8.
Fotografija: Poslovna limuzina z napeto zaobljenimi površinami, ostrimi robovi in poudarjenimi linijami jasno kaže svoj značaj. FOTO: Gregor Pucelj
Odpri galerijo
Poslovna limuzina z napeto zaobljenimi površinami, ostrimi robovi in poudarjenimi linijami jasno kaže svoj značaj. FOTO: Gregor Pucelj

Po novih A8 in A7 zdaj med slovenske kupce prihaja še Audijev letošnji tretji novinec v premijskem razredu, novi A6, ki pa je od vseh treh najpomembnejši oziroma najbolj priljubljen. Čeprav gre za poslovno limuzino višjega razreda, jih po naših cestah vozi skoraj deset tisoč, seveda če upoštevamo vseh sedem dosedanjih generacij.

Kratek pokrov prtljažnega prostora se konča s poudarjenim usločenim robom, kar pripomore k boljši aerodinamiki. FOTO: Gregor Pucelj
Kratek pokrov prtljažnega prostora se konča s poudarjenim usločenim robom, kar pripomore k boljši aerodinamiki. FOTO: Gregor Pucelj


Pričakovano je A6 v osmi generaciji naredil vsestranski korak naprej, vključno s športnoelegantnimi linijami, vsestransko povezljivostjo na najvišji ravni in »neskončnim« številom (dejansko jih je lahko do 39) varnostnih in udobnostnih asistenčnih sistemov. Sicer pa dovolj pove že podatek, da ima A6 tako rekoč enako tehniko kot še bolj ugledni A8. Močno se mu je približal tudi z zunanjimi merami, saj je dolg le nekaj centimetrov manj od petih metrov, kar pomeni, da je v primerjavi s predhodnikom na vseh koncih pridobil nekaj milimetrov. To se najbolj pozna pri prostornosti potniške kabine, medtem ko je prtljažni prostor s 530 litri ostal enak.

Armaturno ploščo sestavljajo trije zasloni, razpotegnjena kromirana obroba pa naj bi spominjala na masko novega A6. FOTO: Gregor Pucelj
Armaturno ploščo sestavljajo trije zasloni, razpotegnjena kromirana obroba pa naj bi spominjala na masko novega A6. FOTO: Gregor Pucelj

 

Še najmanj domačega pri motorjih


Vrhunska Audijeva tehnika se skriva tudi pod pločevino, ki je večinoma iz aluminija. Tako ima novi A6 ne glede na motorno različico samodejni menjalnik, večinoma štirikolesni pogon quattro, opcijsko športno podvozje, zračno vzmetenje in štirikolesni volanski mehanizem, ki predvsem poveča okretnost v mestu, saj v primerjavi z običajnim volanom za dober meter skrajša obračalni krog.

Na zgornjem zaslonu na dotik z diagonalo 26 cm voznik upravlja infozabavne funkcije, na manjšem spodnjem zaslonu pa klimatsko napravo in vrsto drugih nastavitev za udobje. FOTO: Gregor Pucelj
Na zgornjem zaslonu na dotik z diagonalo 26 cm voznik upravlja infozabavne funkcije, na manjšem spodnjem zaslonu pa klimatsko napravo in vrsto drugih nastavitev za udobje. FOTO: Gregor Pucelj


Še najmanj novega je (vsaj za zdaj) pri motorjih. Ob prihodu na naš trg je A6 naprodaj s tremi dizelskimi agregati, najšibkejši je 2,0-litrski TDI (150 kW/204 KM), močnejša pa sta 3,0-litrska šestvaljnika TDI (170 kW/231 KM in 210 kW/286 KM). Malo pozneje bodo sledili še bencinci in še pozneje priključni hibridi. So pa že med dizli blaga hibrida (šestvaljnika z 48-voltno električno napeljavo), kar omogoča več tako imenovanega jadranja in bolj uglajeno delovanje sistema start-stop ter s tem manjšo porabo goriva.

Kljub položnemu zadku imajo potniki na zadnjih sedežih tudi nad glavo dovolj prostora. FOTO: Gregor Pucelj
Kljub položnemu zadku imajo potniki na zadnjih sedežih tudi nad glavo dovolj prostora. FOTO: Gregor Pucelj


Cena vstopnega modela A6 40 TDI (150 kW) je 55.000 evrov, trenutno najmočnejšega A6 50 TDI (210 kW) pa 69.080 evrov. Predvidoma konec septembra pride še karavanski A6 avant, ki bo v povprečju dražji za 2500 evrov.

Komentarji: