
Neomejen dostop | že od 14,99€
V soboto se po krajšem premoru začenja druga polovica sezone svetovneva prvestva v formuli 1. Po polovici je v vodstvu Avstralec Oscar Piastri, ki ima minimalno prednost pred ekipnim kolegom v ekipi McLarna Landom Norrisom. Max Verstappen na tretjem mestu zaostaja že 69 točk, četrti je dirkač Mercedesa George Russell. Voznika Ferrarija Charles Leclerc in Lewis Hamilton sta na petem in šestem mestu, kar je zagotovo manj od pričakovanj Scuderie iz Maranella, za katero je že kazalo, da se po nekaj slabših sezonah končno vrača v boj za konstruktorski naslov.
Charles Leclerc je sicer letos že štirikrat stal na odru za zmagovalce, Lewis Hamilton še nikoli. Sedemkratni svetovni prvak se lahko pohvali z zmago na sprinterski dirki v Kanadi, a to zagotovo ni zadovoljilo njegovih apetitov po prestopu v novo moštvo. V Spa Francorschamps, kjer se z veliko nagrado Belgije nadaljuje sezona kraljice motošporta, so Italijani pripeljali novo zadnje vzmetenje.
Spomnimo, na veliki nagradi Avstrije sta dirkača Ferrarija uporabljala novo dno dirkalnika, dirko pa sta končala na tretjem oziroma četrtem mestu, kar je nedvomno boljši rezultat. V kaotični deževni dirki v Silverstonu se Leclerc nato ni najbolje znašel, Hamilton pa je stopničke zapravil s skromnim nastopom v kvalifikacijah. Med tritedenskim premorom dirkača nista počivala, v Mugellu sta testirala novo zadnje vzmetenje, ki ga bomo sedaj prvič videli na dirkah.
Najverjetneje gre za zadnjo posodobitvijo preden se Italijani fokusirajo na sezono 2026. Takrat seveda pridejo v veljavo povsem nove regulacije, zato je vlaganje v prihodnost pravilna taktika. Boj za dober rezultat v prvenstvu je verjetno izgubljen, a Scuderia bi se še vedno lahko razveselila kakšne zmage v nadaljevanju sezone. V Belgijo bodo manjše izboljšave pripeljali tudi pri Mercedesu in Red Bullu.
Komentarji