Predstavitvena informacija

Coca-Cola je globalni agent pozitivnih sprememb

V Sloveniji in na Hrvaškem so se pozicionirali kot vodja v trajnostnem poslovanju s poudarkom na ohranjanju narave in voda ter odgovornem upravljanju embalaže.
Fotografija: Gjorgji Hristov, novi generalni direktor za Coca-Colo Adria. FOTO: Neja Markicevic/Cropix
Odpri galerijo
Gjorgji Hristov, novi generalni direktor za Coca-Colo Adria. FOTO: Neja Markicevic/Cropix

Gjorgji Hristov je novi direktor Coca-Cole za regijo Adria, odgovoren je za trge Slovenije, Hrvaške ter Bosne in Hercegovine. »Zelo sem ponosen, ker bom imel priložnost prispevati na trgih, ki so med najbolj dinamičnimi na svetovni ravni, ko gre za potrošniško izkušnjo in zahteve. Moj prihod sovpada s praznovanjem 55 let Cola-Cole na Hrvaškem, toliko časa pa smo prisotni tudi na slovenskem trgu,« pravi Hristov, ki poudarja, da je Coca-Cola pomemben in zanesljiv partner vsem deležnikom na vseh trgih. Globalne izkušnje v kombinaciji z globokim razumevanjem lokalnih potreb in vrednosti omogočajo Coca-Coli uspešno prilagoditev ter implementacijo strategije in prakse, ki sta trajnostni in inovativni.

Nenehne inovacije in rast

Coca-Cola se zaveda, da ima vsak trg edinstvene izzive in priložnosti ter da sta prilagoditev in integracija v lokalno skupnost pomemben dejavnik relevantnosti in uspešnosti. »Coca-Cola se zaveda, da ima vsak trg edinstvene izzive in priložnosti, zato je zelo pomembno, da se prilagodimo in vključimo v lokalno skupnost, da zagotovimo ustreznost in uspeh. Razumevanje različnih trgov in kultur v našem globalnem omrežju nam omogoča lokalno uporabo globalnih strategij z večjo natančnostjo, ob upoštevanju edinstvenosti vsake države in vsakega posameznega trga,« poudarja Hristov in dodaja, da Coca-Cola kot sistem in on osebno kot vodja spodbujata kulturo učenja in prilagodljivosti ter deljenje znanja in podporo napredku in razvoju drugih – kolegov, sodelavcev, partnerjev in celotnih skupnosti. »Naša moč in skrivnost našega uspeha sta prav v naši sposobnosti nenehnega prilagajanja, inovacij in skupne rasti,« podkrepi Hristov.

Inovativnost in rast sta opazni predvsem v marketinškem pristopu Coca-Cole, ki je že od ustanovitve podjetja eden najboljših na svetu. In menedžerji, kot je Hristov, nenehno uvajajo inovacije. »Iščemo dinamičen način za razvoj naslednjega poglavja v našem pristopu k povezovanju s potrošniki, želimo natančno prisluhniti njihovim potrebam in navadam,« ​​poudarja in dodaja, da je Coca-Cola vedno v koraku s časom in vodilnimi trendi. »Digitalna disrupcija je globoko spremenila globalno medijsko potrošništvo in odnos do blagovnih znamk. Današnja 'televizija' je na dlani − na zaslonih pametnih telefonov,« poudarja Hristov in dodaja, da je ta sprememba zelo pomembna in hkrati zahtevna, vendar je Coca-Cola uspešno prilagodila svoj pristop, čeprav je bila dolga leta sinonim za odlične televizijske oglase.

Predani boljši prihodnosti

»V desetletjih smo zgradili izjemno učinkovito produkcijsko hišo za ustvarjanje vsebin. S prihodom novih medijskih kanalov pa smo se uspešno prilagodili digitalnemu okolju. Vseh novosti se veselimo z velikim navdušenjem. Sedanja produkcija digitalnih vsebin se dogaja hitreje kot kadarkoli prej, več tisoč novih objav se ustvarja 24 ur na dan, sedem dni v tednu,« zaključi Hristov.

Coca-Cola se je tudi na Hrvaškem in v Sloveniji uveljavila kot vodilna v trajnostnem poslovanju s posebnim poudarkom na ohranjanju okolja in vodnih virov ter odgovornem upravljanju odpadne embalaže. »Ko govorimo o trajnosti, želim posebej izpostaviti našo globalno strategijo Svet brez odpadkov, v okviru katere želimo na vseh trgih, tudi v regiji Adria, do leta 2030 zbrati vse plastenke ali kane, ki jih prodamo,« pravi Hristov. Coca-Cola, dodaja Hristov, ni samo korporacija, je globalni agent sprememb, namenjen ustvarjanju boljše prihodnosti za vse nas.


Naročnik oglasne vsebine je Coca Cola.