Dropbox dela na daljavo in odpušča »fiksne« delavce

Ponudnik virtualne pisarne tudi sam išče učinkovitost v trendih, ki jih je pospešil covid-19.
Fotografija: Drew Houston je prepričan, da je lahko delo od doma učinkovitejše. FOTO: Lukas Jackson/Reuters
Odpri galerijo
Drew Houston je prepričan, da je lahko delo od doma učinkovitejše. FOTO: Lukas Jackson/Reuters

Kdor je člen »ekosistema«, ki omogoča in olajšuje delo na daljavo, bo že vedel, ali epidemija covida-19 tudi v resnici pomeni, da bo tranzicija številnih poklicih opravil iz pisarn podjetij v domače delovne sobe trajna. In predvsem da se bo na nekaterih področjih zmanjšalo tudi število delovnih mest.

Tako lahko razumemo napoved podjetja Dropbox, da bo za 11 odstotkov (oziroma za 315 ljudi) zmanjšal število zaposlenih. »Naša politika 'najprej virtualno' pomeni, da bomo potrebovali manj zmogljivosti za vzdrževanje pisarniških prostorov. Zato zmanjšujemo vlaganja na tem področju in sproščena sredstva preusmerjamo v ambiciozen razvoj novih storitev in rešitev za stranke,« je minulo sredo v pismu zaposlenim zapisal Drew Houston, soustanovitelj in glavni izvršni direktor korporacije.

Dropbox je ponudnik virtualne pisarne – okolja, ki v računalniškem oblaku omogoča shranjevanje in urejanje dokumentacije, tako za zasebne kot za poslovne uporabnike. V 180 državah ima več kot 600 milijonov registriranih uporabnikov, do zdaj pa jim je omogočil podporo v 12 (fizičnih) pisarnah po svetu.

Podjetje je oktobra lani predstavilo strategijo 'najprej virtualno' in pri tem sporočilo, da bo delo na daljavo v prihodnje za njihove zaposlene »primarna izkušnja«, pisarne pa ne bodo več namenjene vsakodnevnemu delu. Prejšnji teden so dodatno pojasnili, da bodo za sodelavce, ki se res morajo dobiti osebno in vsaj nekaj časa delati skupaj, v prostorih dosedanjih pisarn v San Franciscu, Seattlu, Austinu in Dublinu odprli Dropbox Studio – okolje, ki v resnici ne bo namenjeno stalnemu delu. Glede na epidemijo covida-19 bodo to storili, »ko bo varno«, sicer pa vidijo delo od doma kot dolgoročno rešitev, je še povedal Houston.

Ena od najvišje rangiranih »žrtev« preoblikovanja podjetja bo Olivia Nottebohm, ki se je ekipi Dropboxovih direktorjev pridružila šele lani, prišla pa je iz konkurenčnega ponudnika Google Cloud. Dropbox zapušča 5. februarja.

Preberite še:

Komentarji: