Predstavitvena informacija

Pošta Slovenije z visoko kakovostjo pri dostavi paketov

Na konkurenčnem trgu paketnih storitev Pošta Slovenije s številnimi novostmi.
Fotografija: FOTO: arhiv naročnika
Odpri galerijo
FOTO: arhiv naročnika

Ob prihodu novega ponudnika na trg paketnih storitev v Sloveniji Pošta Slovenije poudarja, da je na tem trgu že do zdaj vladala močna konkurenca, saj so na slovenskem trgu prisotni klasični izvajalci poštnih storitev, vsa večja globalna paketna podjetja ter tudi specializirani izvajalci paketnih in logističnih storitev. Pošta Slovenije je tako že do zdaj konkurirala globalnim igralcem na trgu, ki s tem, ko v Sloveniji ustanovijo svojo podružnico, prinesejo tudi najnovejše tehnologije, kar dinamičnost in konkurenčnost tega trga še povečuje.

Pošta Slovenije se zaveda, da mora v takšnem okolju ne le slediti trendom, temveč tudi vse več investirati ter svojo ponudbo čim bolj približati strankam. V primerjavi z drugimi logističnimi ponudniki je njena ključna konkurenčna prednost, da lahko v kratkem času (v enem dnevu oziroma še isti dan) prenese veliko pisemskih in paketnih pošiljk, paketov večjih dimenzij, palet in blaga do različnih strank v enaki kakovosti na območju celotne Slovenije. V Ljubljani omogoča tudi dostavo v istem dnevu. V uporabi ima dva paketna usmerjevalnika (Ljubljana in Maribor), ki omogočata, da lahko strojno predela in usmeri povečane količine paketnih pošiljk tudi ob konicah, ob tem pa gradi logistične in pretovorne pošte po vsej Sloveniji.

Paketna usmerjevalnika v Ljubljani in Mariboru omogočata, da se strojno predela in usmeri več paketnih pošiljk tudi ob konicah. FOTO: arhiv naročnika
Paketna usmerjevalnika v Ljubljani in Mariboru omogočata, da se strojno predela in usmeri več paketnih pošiljk tudi ob konicah. FOTO: arhiv naročnika

Glede dostopnosti do storitev lahko stranke uporabijo sedem različnih načinov dostave paketov na več kot 1.100 prevzemnih mest. Stranke lahko storitve sprejemajo in dostavijo na 479 poštah, 24 PS Paketomatih v 15 večjih slovenskih mestih, več kot 400 paketnikih, ki so nameščeni ob poštnih poslovalnicah (že več kot 200 paketnikov pa je na voljo na dodatnih lokacijah po državi), 210 bencinskih servisih Petrol in 46 bencinskih servisih Mol ter na avtomatiziranih enotah za oddajo in sprejem pošiljk PS 24/7 v Ljubljani in Kopru. Stranke lahko uporabijo tudi storitev Moja dostava – moja izbira, ki omogoča, da dostavo, naslov in način dostave spremenijo tudi takrat, ko je paket že na poti k njim, na voljo pa jim je tudi spletna aplikacija PS pošlji paket, s pomočjo katere lahko pošiljko za pošiljanje pripravijo doma ter jo nato oddajo v prenos najbližji poštni poslovalnici ali v PS Paketomat. V začetku prihodnjega leta je predvidena širitev mreže paketomatov za dodatnih 76, širitve pa so previdene tudi v prihodnje.

Na PS Paketomatu lahko kadarkoli – 24 ur na dan prevzamete ali oddate pošiljko popolnoma diskretno in varno. FOTO: arhiv naročnika
Na PS Paketomatu lahko kadarkoli – 24 ur na dan prevzamete ali oddate pošiljko popolnoma diskretno in varno. FOTO: arhiv naročnika

Ob tem je Pošta Slovenije julija opremila pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, in poštna okenca poslovalnic z dodatnimi POS-terminali za plačila s kartico. Z zagotavljanjem dodatnih POS-terminalov Pošta Slovenije širi možnost plačevanja blaga in storitev ter odkupnih zneskov za pakete po povzetju s kartico na dodatna poštna okenca in dodatnim pismonošem. Pri spletnem nakupovanju Slovenci v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki nadpovprečno pogosto izberejo možnost plačilo po povzetju. Več kot 40 odstotkov kupcev plača izdelke, naročene pri slovenskih spletnih trgovcih, ob prevzemu pošiljke.

Pošta Slovenije v kratkem uvaja tudi enotno vstopno točko na spletu. Vse informacije in podrobnosti o pošiljkah bodo od zdaj shranjene na uporabnikovem profilu. S klikom bo tako omogočeno celovito upravljanje s pošiljkami, med drugim urejanje naslovnikovega naročila. Uvedbi portala moja.posta.si bo sledila mobilna aplikacija in dodatne možnosti, kot so nastavitev priljubljenega mesta prevzema (PS Paketomat, paketnik, dogovorjeno mesto ipd.), pooblastilo drugim uporabnikom za prevzem pošte (stalno ali enkratno) in digitalno obvestilo o prispeli pošiljki. Uporabnik tako ne bo več prejel tiskanega sporočila o prispeli pošiljki v nabiralnik, ampak bo to s SMS-om opravila aplikacija.

Na področju investicij v paketno dejavnost je Pošta Slovenije v preteklih letih namenu predala nov paketni usmerjevalnik v poštnem logističnem centru Ljubljana. Na področju jedrnih procesov je bila nadgrajena IT-podpora logističnim procesom. V začetku leta je dokončala eno največjih investicij zadnjih let in začela uporabljati novo, dobrih 5.000 m2 veliko logistično halo v Ljubljani, razvija pa tudi več logističnih lokacij po Sloveniji. V poslovne procese uvaja sodobno tehnologijo, k čemur spada tudi eksoskelet v poštnem logističnem centru v Ljubljani, ki zaposlenim s pomočjo elektromotorjev pomaga pri dvigovanju težjih bremen. Skupina Pošta Slovenije gradi tudi novo logistično halo na Hrvaškem, in sicer na Reki.

Pošta Slovenije dosega visoke standarde tudi na področju kakovosti prenosa paketnih pošiljk v notranjem poštnem prometu, saj je v enem delovnem dnevu v povprečju prenesenih 98 odstotkov pošiljk, preseženi pa so tudi zakonsko določeni roki prenosa pisemskih pošiljk.


Naročnik oglasne vsebine je Pošta Slovenije