Gradnja drugega tira se vleče kot jara kača
Zaplet prinaša vsaj nekaj nove šole javnega naročanja.
Odpri galerijo
Projekt se za vsakim ovinkom znajde pred novo oviro. Vsem oviram navkljub je (priznajmo – zelo skromen) napredek že to, če se trenutno ne pogovarjamo več o trasah in smiselnosti drugega tira, ampak o tem, kdo naj ga gradi. Pa čeprav še zmeraj zasledimo vprašanja o tem, komu sploh koristi pretovor po železnici.
Toda nekdo je vnaprej vedel, da bo treba poskrbeti za nov zaplet, ki je začetek gradnje že podaljšal za vsaj štiri mesece. Če se nihče ne bo resno pritožil. Dinamika dogajanja v zvezi s tem naročilom kaže, da gre za »lepo« slovensko navado spopada »na smrt« in za vsako ceno.
Toda nekdo je vnaprej vedel, da bo treba poskrbeti za nov zaplet, ki je začetek gradnje že podaljšal za vsaj štiri mesece. Če se nihče ne bo resno pritožil. Dinamika dogajanja v zvezi s tem naročilom kaže, da gre za »lepo« slovensko navado spopada »na smrt« in za vsako ceno.