Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Pod krinko obrti

Dela Brine Steblovnik preizprašujejo meje in zakonitosti ustvarjanja v steklu.
»Lestenec smo strukturno ojačali in mu dodali ročici ter ga pritrdili na zipline, nato pa izvedli performans, v katerem se je bilo na lestencu mogoče peljati prek reke,« je povedala Brina Steblovnik. FOTO: Anna Pleslová
»Lestenec smo strukturno ojačali in mu dodali ročici ter ga pritrdili na zipline, nato pa izvedli performans, v katerem se je bilo na lestencu mogoče peljati prek reke,« je povedala Brina Steblovnik. FOTO: Anna Pleslová
19. 2. 2021 | 06:00
7:10
V nadaljevanju preberite: 

- Dela Brine Steblovnik (1993), ki se je med študijem izpopolnjevala v studiu stekla VŠVU Akademije za likovno umetnost in oblikovanje na Slovaškem, ustvarjanje v steklu preizprašujejo v odnosu do zgodovinskih in sodobnih družbenih fenomenov.

- »V Sloveniji proizvodne priložnosti za oblikovanje stekla praktično nimamo več, kar ustvarjalce sicer potisne prek meja, vendar bi bilo bolje, če bi nam bila obstoj in delo omogočena v Sloveniji,« dodaja Steblovnik.

- »Čeprav sem po naravi optimistična, bo za razvoj oblikovanja stekla na Slovenskem potreben manjši čudež,« meni Brina Steblovnik, ki je pretekli mesec z oblikovalcem in videografom Simonom Bregarjem posnela tudi kratki film The Glass Stories, ki prikazuje tako izginjanje spretnosti oblikovanja stekla na Slovenskem kot še živečo studijsko steklarsko skupnost v Novem Boru na Češkem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine