Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Pod krinko obrti

Dela Brine Steblovnik preizprašujejo meje in zakonitosti ustvarjanja v steklu.
»Lestenec smo strukturno ojačali in mu dodali ročici ter ga pritrdili na zipline, nato pa izvedli performans, v katerem se je bilo na lestencu mogoče peljati prek reke,« je povedala Brina Steblovnik. FOTO: Anna Pleslová
»Lestenec smo strukturno ojačali in mu dodali ročici ter ga pritrdili na zipline, nato pa izvedli performans, v katerem se je bilo na lestencu mogoče peljati prek reke,« je povedala Brina Steblovnik. FOTO: Anna Pleslová
19. 2. 2021 | 06:00
7:10
V nadaljevanju preberite: 

- Dela Brine Steblovnik (1993), ki se je med študijem izpopolnjevala v studiu stekla VŠVU Akademije za likovno umetnost in oblikovanje na Slovaškem, ustvarjanje v steklu preizprašujejo v odnosu do zgodovinskih in sodobnih družbenih fenomenov.

- »V Sloveniji proizvodne priložnosti za oblikovanje stekla praktično nimamo več, kar ustvarjalce sicer potisne prek meja, vendar bi bilo bolje, če bi nam bila obstoj in delo omogočena v Sloveniji,« dodaja Steblovnik.

- »Čeprav sem po naravi optimistična, bo za razvoj oblikovanja stekla na Slovenskem potreben manjši čudež,« meni Brina Steblovnik, ki je pretekli mesec z oblikovalcem in videografom Simonom Bregarjem posnela tudi kratki film The Glass Stories, ki prikazuje tako izginjanje spretnosti oblikovanja stekla na Slovenskem kot še živečo studijsko steklarsko skupnost v Novem Boru na Češkem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine