TV iz kioska na Ajdovščini
Ljubljana TV bo iz središča mesta začela oddajati letos, najkasneje v začetku jeseni
Odpri galerijo
Družba TV Ljubljana, ki je svoj program v živo prejšnjo zimo oddajala iz studia v Ledeni fantaziji na Kongresnem trgu, se je edina prijavila na javni razpis za uporabo javnega prostora za postavitev kioska na Ajdovščini. V kiosku bo studio, iz katerega naj bi program Ljubljana TV začel prihajati pred ali pa po letošnjem poletju.
V mestni občini so pojasnili, da je edini prijavljeni kandidat izpolnjeval vse pogoje iz razpisa, zato so mu oddali javno površino, na katero bo postavil kiosk dimenzij do 25 površinskih metrov, kjer »bo opravljal dejavnost oddajanja TV-programa z vsebinami, povezanimi s predstavitvijo Ljubljane kot turistične destinacije, ter vsebin o dogajanju v Ljubljani. Vsebine bodo nekomercialne narave, brez prodaje in drugih oblik trženja,« so še poudarili v razpisu zapisane pogoje.
Odgovorna urednica Ljubljana TV Mateja Berginc pravi, da je začetek oddajanja v tem studiu predviden za konec pomladi ali začetek jeseni. In dodaja, da bo šlo za dopolnitev studia v BTC. Na televiziji bodo predvsem pogovorne, informativne in izobraževalne oddaje, ciljno usmerjene za populacijo glavnega mesta in z oblico komunalnih informacij.
Ljubljana TV je začela oddajati pred enim letom, ocena gledanosti je za prvo leto nad pričakovanji, prav tako odziv, pojasnjuje Mateja Berginc. Želijo postaviti televizijo po vzoru tujih držav, kjer ima vsako večje mesto mestno televizijo, ki se financira s podajanjem vsebin, in ne s klasičnim oglaševanjem. Model je lahko finančno vzdržen, čeprav ne nagovarja vseh državljanov, ampak glavno mesto z okolico, še meni Berginčeva.
Družba TV Ljubljana nima nobene zveze z nekdanjo TV Ljubljana, ki je zdaj TV Slovenija, sicer pa pravijo, da je Ljubljana TV »vedno drugačna od drugih televizijskih programov v Sloveniji. Je živa, pristna, zabavna, izobraževalna, ljudem odprta in prijazna televizija. Je informativna in koristna za posel, življenje in zabavo, za domačine in tuje goste. Je televizija, ki je blizu svojim gledalcem in vedno odprtih vrat.« Spremljati jo je mogoče na kanalih kabelskih ponudnikov.
V mestni občini so pojasnili, da je edini prijavljeni kandidat izpolnjeval vse pogoje iz razpisa, zato so mu oddali javno površino, na katero bo postavil kiosk dimenzij do 25 površinskih metrov, kjer »bo opravljal dejavnost oddajanja TV-programa z vsebinami, povezanimi s predstavitvijo Ljubljane kot turistične destinacije, ter vsebin o dogajanju v Ljubljani. Vsebine bodo nekomercialne narave, brez prodaje in drugih oblik trženja,« so še poudarili v razpisu zapisane pogoje.
Obilica komunalnih informacij
Odgovorna urednica Ljubljana TV Mateja Berginc pravi, da je začetek oddajanja v tem studiu predviden za konec pomladi ali začetek jeseni. In dodaja, da bo šlo za dopolnitev studia v BTC. Na televiziji bodo predvsem pogovorne, informativne in izobraževalne oddaje, ciljno usmerjene za populacijo glavnega mesta in z oblico komunalnih informacij.
Ljubljana TV je začela oddajati pred enim letom, ocena gledanosti je za prvo leto nad pričakovanji, prav tako odziv, pojasnjuje Mateja Berginc. Želijo postaviti televizijo po vzoru tujih držav, kjer ima vsako večje mesto mestno televizijo, ki se financira s podajanjem vsebin, in ne s klasičnim oglaševanjem. Model je lahko finančno vzdržen, čeprav ne nagovarja vseh državljanov, ampak glavno mesto z okolico, še meni Berginčeva.
Družba TV Ljubljana nima nobene zveze z nekdanjo TV Ljubljana, ki je zdaj TV Slovenija, sicer pa pravijo, da je Ljubljana TV »vedno drugačna od drugih televizijskih programov v Sloveniji. Je živa, pristna, zabavna, izobraževalna, ljudem odprta in prijazna televizija. Je informativna in koristna za posel, življenje in zabavo, za domačine in tuje goste. Je televizija, ki je blizu svojim gledalcem in vedno odprtih vrat.« Spremljati jo je mogoče na kanalih kabelskih ponudnikov.