V prispevku preberite:
To je avtomobil, ki daje sproščenemu oblikovanju povsem nov pomen. Že na zunanjosti je redko kaj običajnega, v notranjosti pa oblika diamanta preglasi vse drugo in bivanje v tem avtomobilu skupaj z izbranimi mehkimi materiali na armaturno plošči naredi za edinstveno doživetje. Tokrat je za posebnost poskrbel še električni motor, ki ga napaja akumulator s 50 kWh in podobe avtomobila skoraj v ničemer ne spremeni.
Seveda ima električni e-tense namesto odprtine za gorivo električni priključek, ki na levem boku zadaj za države, kjer vozimo po desni, ni na najbolj praktičnem mestu. Prtljažnik tudi v električni različici ostaja enak, prostora ima za 350 litrov prtljage. In to je to. Nobenih čudežnih postavitev ali celo premikanja zadnjih sedežev ne pričakujte, podirajo se v razmerju 60 : 40. Dno prtljažnika je rahlo udrto.
Kako pa deluje njegov električni pogon in kakšna je poraba energije?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo prva dva meseca za skupaj samo 10,49€!
NAROČITE