Predstavitvena informacija

Renault Megane Conquest je finalist za slovenski avto leta

Bralke in bralci Dela ste s svojimi glasovi SUV-lepotca izbrali med pet najboljših vozil leta
Fotografija: Renault Megane Conquest je hibriden v vseh različicah pogona. FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.
Odpri galerijo
Renault Megane Conquest je hibriden v vseh različicah pogona. FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

Komaj se je letos poleti na slovenskem trgu začela prodaja Renaultovega prvega kupejevsko oblikovanega športnega terenca, že ste bralke in bralci Dela odločili, da si novi Megane Conquest zasluži uvrstitev med 5 najboljših vozil, ki se borijo za naziv Slovenski avto leta 2022. Gre za vozilo po najnovejši modi iz svežega segmenta, ki je med kupci izjemno priljubljen. Žal pa so bila do zdaj to prestižna in draga vozila, dostopna le peščici. 

Renault Megane Conquest segment kupejevskih športnih terencev demokratizira. Ponuja športnega terenca novega rodu z močnim hibridnim značajem, tako po videzu kot pri pogonskih sklopih. Združuje pomirjujoče visoko sedenje, prostorno notranjost in brezkompromisno velik prtljažnik ter edinstveno svež in športen videz. Brezkompromisen je tudi pri varnosti, za katero je prejel najvišjo oceno – pet zvezdic Euro NCAP. Ponaša se s paleto hibridnih pogonskih sklopov. Med njimi je zastavonoša inovativni E-TECH hibrid 143, ki mu dela družbo motor 1,3 TCe v dveh mikro hibridnih izvedenkah z napetostjo 12 voltov.

FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.
FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

Hibriden po oblikovnem slogu

Megane Conquest se ponaša z edinstvenim hibridnim videzom. S poudarjeno oddaljenostjo od tal (200 mm), privzdignjeno in mišičasto bočno linijo ter širokimi rameni brez dvoma pripada vrsti športnih terencev. Položno spuščajoča se streha doda tisto piko na i - dinamičen videz, s katerim se uvršča v svet kupejevskih športnih terencev.

Megane Conquest je četrti model iz Renaultove ponudbe (po Cliu, Capturju in prenovljenem Meganu), ki je na voljo tudi z novim paketom opreme R.S. Line, to posebno zmesjo elegantnosti in športnosti. Navdihnjen z gensko zasnovo renault sport in ikoničnim modelom Megane R.S. ima še bolj odločen videz, ki ga še dodatno poudarja posebna oranžna barva karoserije, rezervirana samo za to različico. 

FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.
FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

Hibriden v vseh različicah pogona

Renault je, sledeč kolesnicam modelov Clio, Captur in prenovljeni Megane, strategijo širjenja inovativne hibridne pogonske tehnologije E-TECH uporabil tudi za Megane Conquest. Ta hibridna tehnologija izhaja iz revolucionarne rešitve, ki je predmet več kot 150 patentnih prijav in je deležna Renaultovega strokovnega znanja iz formule 1, zlasti kar zadeva rekuperacijo in obnovo energije. 

Pogonski sklop E-TECH Hibrid sestavljajo najnovejši 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki je bil prilagojen za hibridno tehnologijo in ima filter trdnih delcev za zmanjšanje izpusta onesnažil. Njegova moč je 69 kW (94 KM), dopolnjujeta pa ga dva elektromotorja – eden je visokonapetostni zaganjalnik in generator z močjo 36 kW, drugi pa visokonapetostni zaganjalnik in generator z močjo 15 kW.

Celota deluje s pomočjo inovativnega »dirkaškega dog clutch« sekvenčnega menjalnika brez sklopke, razvitega v formuli 1 in temeljito prilagojenega za največje udobje v vsakdanji vožnji. 

FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.
FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

Z litij-ionskim akumulatorjem zmogljivosti 1,2 kWh (230 V), ki je nameščen v prtljažnik, pogonski sklop E-TECH hibrid zagotavlja pomemben prihranek pri porabi goriva in izpustu CO2. Tako je možno do 80 odstotkov mestne vožnje opraviti izključno na električni pogon, kar pomeni do 40 odstotkov manjšo porabo goriva v primerjavi z motorjem z notranjim zgorevanjem. 

Tako kot v električnem vozilu se akumulator polni med vožnjo ob upočasnjevanju in zaviranju, lahko pa ga polni tudi motor z notranjim zgorevanjem, kadar motor deluje v optimalnem območju vrtljajev, z izrabo odvečne energije, ki ni potrebna za pogon avtomobila. Ta tehnologija zagotavlja tiho delovanje motorja in udobnost vožnje, hkrati pa zmanjšanje potrate energije. Voznik je deležen gladke vožnje, saj avtomobil ne glede na razmere vedno speljuje izključno na električni pogon. Prednost tega je dvojna: ves navor je na voljo nemudoma, kar zagotavlja zelo odzivno speljevanje, hkrati pa je zmanjšan izpust CO2.

FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.
FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

Pa brez skrbi: tehnologija E-TECH Hibrid vse počne samodejno in nezaznavno. Prilagaja se vsem vrstam cest in rabe v prid kar največje vsestranskosti. Primerna je tako za tiste, ki želijo večjo učinkovitost zaradi vožnje na elektriko, kot tudi za intenzivne uporabnike, ki so bili do zdaj privrženci dizelskih motorjev in iščejo predvsem majhno porabo goriva, ne da bi močno spreminjali dosedanje navade.

Megane Conquest je lahko opremljen tudi z mikro hibridnim pogonskim sklopom, ki temelji na 1,3-litrskem štirivaljnem bencinskem motorju s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem goriva TCe. Ta sklop je varčen in hkrati dovolj močan, da lahko zagotovi pristen užitek v vožnji, hkrati pa izpolni tudi največja pričakovanja, kar zadeva zanesljivost in dolgotrajnost. V kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama EDC je na voljo v izvedenki z močjo 104 kW (140 KM) in 119 kW (160 KM).

FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.
FOTO: Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

Megane Conquest osvaja!

Opogumljeni z vašimi glasovi in velikim zanimanjem kupcev v Renaultovih prodajnih salonih vidimo, da renault Megane Conquest že upravičuje svoje ime osvajalca. Družinsko velik in uporaben cestni terenec kupejevskega videza z najsodobnejšimi motorji je očitno kombinacija, ki tudi pri nas ljudi ne pušča hladnih. V najbližjem Renaultovem prodajnem salonu ga lahko podrobneje spoznate tudi vi!


Naročnik oglasne vsebine je Renault Nissan Slovenija, d.o.o.