Predstavitvena informacija

»Vsak kilometer Toura prevozimo z njimi«

Da lahko na najpomembnejši dirki sezone kolesarji pokažejo, kar zmorejo, mora v ozadju etape usklajeno delovati celotno kolesje Toura – tudi na štirih kolesih.
Fotografija: FOTO: Pauline Ballet/A.S.O
Odpri galerijo
FOTO: Pauline Ballet/A.S.O

Že celih 18 let je ŠKODA tista, ki s svojimi 250 vozili ter desetinami mehanikov in voznikov skrbi za potrebe organizatorja Dirke po Franciji in številnih sodelujočih ekip, njena nevtralna servisna vozila (MAVIC) pa pomagajo tudi kolesarjem, ki jim v trenutku nezgode njihove ekipe ne morejo. ŠKODA je tudi pokrovitelj zelene majice za najboljšega šprinterja, izdelala je uradno aplikacijo, s katero lahko spremljate Tour prek mobilnih naprav, njeni oblikovalci pa se podpisujejo pod pokal, ki ga na Elizejskih poljanah visoko v zrak dvigne vsakokratni zmagovalec. Bo to tudi letos Tadej Pogačar? Prepričani smo, da bo!
 
Lanskoletna dirka je bila prava poslastica za vse ljubitelje kolesarstva v Sloveniji. Tudi od tokratne smo pričakovali veliko, predvsem pa boj med favoritoma Primožem Rogličem in Tadejem Pogačarjem za rumeno majico. Primož žal ni imel sreče, Tadej pa je na odlični poti, da zmaga tudi letos! Se še spomnite izjemnih trenutkov Toura 2020? Oglejte si video!
 

 

Na elektriko


Na kar 15 od 21 etap, med katerimi bo kolesarska karavana od Bresta do Pariza prevozila kar 3417,5 kilometra, bo vlogo »rdečega avtomobila«, v katerem se vozi direktor dirke Christian Prudhomme, odigral povsem električni ŠKODA ENYAQ iV, na šestih pa ga bo zamenjal priključni hibrid ŠKODA SUPERB iV.

Direktorjev »rdeči avtomobil« - edino vozilo, ki starta pred kolesarji - je mobilni komandni center Dirke po Franciji. Skozi njegovo posebej prirejeno panoramsko streho da Christian Prudhomme z rumeno zastavo znak za start vsake etape, nato pa dirko vodi vse do cilja. Ves ta čas mora sporočati navodila in sprejemati informacije, komunicirati s štabi ekip, organizirati promet, biti v stiku z nadzorniki in drugimi vozili Toura, za kar ima med sprednja sedeža nameščeno posebno komunikacijsko konzolo, v vozilo pa je dodatno vgrajenih šest anten. No, med zadnjimi sedeži je v »rdečem avtomobilu« tudi hladilnik, v katerem sta vedno dve steklenici šampanjca, namenjeni VIP-gostom.

FOTO: Pauline Ballet/A.S.O
FOTO: Pauline Ballet/A.S.O

 
Vas zanima več o avtomobilih, ki poganjajo Dirko po Franciji? Na skoda.si boste poleg njih spoznali tudi pomen majic, za katere se na tej dirki borijo najboljši, ter prešteli kalorije, litre, kilometre in vate, okrog katerih se tri peklenske tedne vrti življenje kolesarjev. Preverite TUKAJ!

FOTO: Aurelien Vialatte/A.S.O.
FOTO: Aurelien Vialatte/A.S.O.




 


FOTO:Foto: Charly Lopez/A.S.O.
FOTO:Foto: Charly Lopez/A.S.O.
 
Kot »motor kolesarstva« ŠKODA sicer podpira kolesarstvo na različnih ravneh. Poleg Dirke po Franciji in Dirke po Španiji namreč sponzorira številne druge mednarodne kolesarske dirke, pa tudi manjše dogodke na lokalni ravni. Vključenost znamke ŠKODA v kolesarstvo logično izhaja iz njene zgodovine, saj sta ustanovitelja Vaclav Laurin in Vaclav Klement leta 1895 začela izdelovati kolesa, nato pa ponudbo razširila najprej na motocikle in nato na avtomobile. ŠKODA še dandanes proizvaja kolesa, od cestnih do gorskih, mestnih, otroških, zložljivih in električnih. Več o vseh različnih vidikih povezanosti znamke ŠKODA s kolesarstvom si lahko preberete TUKAJ.
 

Naročnik oglasne vsebine je Porsche Slovenija