Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Generacija+

Z googlom si pri raziskovanju ni mogoče veliko pomagati

Muzikologinja, ki se tudi pri devetdesetih letih še ne odpoveduje strokovnemu delu in bolj kot spletu zaupa arhivom in knjižnicam.
»Mariborsko obdobje Huga Wolfa je bilo dolgo skoraj povsem spregledano, čeprav je njegova prva skladba nastala v mariborskem parku,« je dejala Manica Špendal. FOTO: Branimir Ritonja
»Mariborsko obdobje Huga Wolfa je bilo dolgo skoraj povsem spregledano, čeprav je njegova prva skladba nastala v mariborskem parku,« je dejala Manica Špendal. FOTO: Branimir Ritonja
30. 3. 2021 | 06:43
30. 3. 2021 | 18:57
9:42

V nadaljevanju preberite:


Svetovljanka in poliglotka ter eno osrednjih imen slovenske muzikologije. Vendar zanjo nikakor ne velja, da je zgolj brskala po arhivih, intenzivno je spremljala in še spremlja tudi slovensko in mednarodno glasbeno produkcijo. Med drugim je od leta 1986 do 2017, torej dobra tri desetletja, vsako leto hodila na Wagnerjev festival v Bayreuthu. »Res je težko dobiti vstopnice, nanje se včasih čaka tudi deset let, ampak zame nikoli ni bilo težav – samo poklicala sem in vstopnice za izbrane predstave v Festspielhausu so me čakale,« je povedala Manica Špendal, muzikologinja, ki je nedavno prejela najvišje stanovsko priznanje, Mantuanijevo nagrado.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine