V članku preberite:
Puščobno obdobje, v katerem smo se bili prisiljeni odreči potovanjem, se, upajmo, izteka. Številni so vznemirljive izkušnje in tuje dežele doživljali zgolj ob obujanju spominov ali sanjarjenju, a ne vsi. Koronska kriza je bila velika spodbuda za razvoj virtualnega turizma in tako na primer mnogi muzeji svojim virtualnim gostom niso zaprli vrat, pa tudi drugi ponudniki so v njem našli rešilno bilko. Čeprav si lahko s pomočjo tehnologije privoščimo sprehod po Kitajskem zidu, prelet nad vulkanom na Havajih in celo plavanje z morskimi psi, pa si najbrž le redki želijo, da bi virtualni turizem nekoč povsem izpodrinil tradicionalnega. »Potencial ima, vprašanje pa je, ali smo ljudje na to pripravljeni. Nas virtualno doživetje res lahko obogati tako, kot nas obogatijo prava potovanja?« razmišlja prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, predstojnica katedre za trženje na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo že za 29,99€ 14,99€!
NAROČITE