Predstavitvena informacija
Pogovor z glavno izvršno direktorico SKB banke Anito Stojčevsko
V SKB banki postavljamo zdravje zaposlenih in strank na prvo mesto.
Odpri galerijo
V situaciji, ko se zavedamo, da je zdravje naša največja vrednota, pa smo se morali prilagoditi tudi mnogim začasnim spremembam v organizaciji družbe. Izbruh epidemije covida-19 je tudi od SKB banke zahteval številne prilagoditve, da lahko svojim strankam omogočamo čim bolj nemoteno in brezskrbno finančno poslovanje z banko. Naši zaposleni so v tej situaciji nepogrešljivi in dodatno obremenjeni, a s timskim duhom, odgovornostjo in zavzetostjo ves čas zagotavljamo, da bančno poslovanje poteka nemoteno.
Stanju primerno smo se s preventivnimi ukrepi v poslovanju odzvali tudi v SKB banki in za nekaj časa prilagodili delovni čas poslovalnic, nekatere smo iz preventivnih razlogov tudi zaprli. Poskrbeli smo, da smo še vedno na voljo po vsej Sloveniji. Izkoristili smo mnoge potenciale, ki nam jih sodobna tehnologija omogoča, in tako stranke lahko stopijo v kontakt z nami po različnih kanalih, prejmejo informacije in uredijo marsikateri bančni opravek tudi na daljavo.
Našim strankam še vedno svetujemo, da za plačevanje obveznosti in preverjanje bančnih računov uporabljajo našo spletno banko SKB NET in mobilno banko MOJ@SKB iz udobja lastnega doma, 24 ur na dan, vse dni v letu. Strankam smo v sodelovanju z drugimi slovenskimi bankami v ponudbo dodali tudi uporabo mobilne aplikacije Flik, ki omogoča takojšnja plačila med uporabniki različnih slovenskih bank. Še naprej omogočamo varno plačevanje z brezstičnimi bančnimi karticami na prodajnih mestih in po spletu.
V SKB banki pozorno spremljamo razmere v državi in prilagajamo rešitve za nemoteno poslovanje ter varnost zaposlenih in strank. Od nas se pričakuje sprotno, hitro in preudarno sprejemanje odločitev vsak dan, tudi vsako uro. Še naprej se bomo trudili prepoznavati izredne potrebe strank in naše storitve ponuditi v najkrajšem možnem času.
Ker se zavedamo, da se je marsikdo v tej neznani situaciji znašel v težkem osebnem ali poslovnem položaju, smo v SKB banki takoj pristopili k uresničevanju Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev. Naše stranke, ki so utrpele posledice epidemije, lahko že od konca marca oddajo vlogo za odlog plačila kreditnih obveznosti po elektronski ali navadni pošti, brez obiska poslovalnice.
V SKB banki obljubljamo in zagotavljamo, da bomo še naprej skrbeli za nemoteno poslovanje in vam kot trden in zanesljiv partner stali ob strani pri uresničevanju vaših ciljev in priložnosti.
Pazite nase in ostanite zdravi!
Anita Stojčevska,
glavna izvršna direktorica SKB banke
Kako se je SKB banka prilagodila na začasne spremembe?
Stanju primerno smo se s preventivnimi ukrepi v poslovanju odzvali tudi v SKB banki in za nekaj časa prilagodili delovni čas poslovalnic, nekatere smo iz preventivnih razlogov tudi zaprli. Poskrbeli smo, da smo še vedno na voljo po vsej Sloveniji. Izkoristili smo mnoge potenciale, ki nam jih sodobna tehnologija omogoča, in tako stranke lahko stopijo v kontakt z nami po različnih kanalih, prejmejo informacije in uredijo marsikateri bančni opravek tudi na daljavo.
Kako naprej?
Našim strankam še vedno svetujemo, da za plačevanje obveznosti in preverjanje bančnih računov uporabljajo našo spletno banko SKB NET in mobilno banko MOJ@SKB iz udobja lastnega doma, 24 ur na dan, vse dni v letu. Strankam smo v sodelovanju z drugimi slovenskimi bankami v ponudbo dodali tudi uporabo mobilne aplikacije Flik, ki omogoča takojšnja plačila med uporabniki različnih slovenskih bank. Še naprej omogočamo varno plačevanje z brezstičnimi bančnimi karticami na prodajnih mestih in po spletu.
SKB banka vas bo o vseh spremembah in povratku k običajnemu poslovanju pravočasno obvestila!
V SKB banki pozorno spremljamo razmere v državi in prilagajamo rešitve za nemoteno poslovanje ter varnost zaposlenih in strank. Od nas se pričakuje sprotno, hitro in preudarno sprejemanje odločitev vsak dan, tudi vsako uro. Še naprej se bomo trudili prepoznavati izredne potrebe strank in naše storitve ponuditi v najkrajšem možnem času.
SKB banka ostaja vaš trden in zanesljiv partner tudi v kompleksnih situacijah.
Ker se zavedamo, da se je marsikdo v tej neznani situaciji znašel v težkem osebnem ali poslovnem položaju, smo v SKB banki takoj pristopili k uresničevanju Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev. Naše stranke, ki so utrpele posledice epidemije, lahko že od konca marca oddajo vlogo za odlog plačila kreditnih obveznosti po elektronski ali navadni pošti, brez obiska poslovalnice.
V SKB banki obljubljamo in zagotavljamo, da bomo še naprej skrbeli za nemoteno poslovanje in vam kot trden in zanesljiv partner stali ob strani pri uresničevanju vaših ciljev in priložnosti.
Pazite nase in ostanite zdravi!
Anita Stojčevska,
glavna izvršna direktorica SKB banke