Predstavitvena informacija

S SPIRIT Slovenija lažje na sejme v tujini

Do 21. septembra 2018 lahko podjetja javni agenciji SPIRIT Slovenija posredujejo interes za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2019.
 
Fotografija: Predstavitev slovenskih podjetij na sejmu IMM v Kölnu. (foto arhiv Donar d.o.o.)
Odpri galerijo
Predstavitev slovenskih podjetij na sejmu IMM v Kölnu. (foto arhiv Donar d.o.o.)

Na mednarodnih sejmih v tujini slovenska podjetja predstavijo svoje izdelke in storitve, pridobijo nove poslovne kontakte, povečajo možnosti za sklepanje poslov in spoznajo svojo konkurenco ter trende v posamezni panogi.

SPIRIT Slovenija nadaljuje organizacijo in izvajanje skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, v okviru katerih krije stroške neopremljenega razstavnega prostora, zakupa tehničnih priključkov in vpisa v katalog. Poleg tega se s sejmišči dogovarja za najboljšo možno lokacijo razstavnega prostora, poskrbi za najem tehničnih priključkov in vpis razstavljavcev v katalog ter podjetjem svetuje, kako se na sejemsko predstavitev kar najbolje pripraviti. Podjetja krijejo stroške postavitve stojnice, službenih poti zaposlenih in prisotnosti osebja na stojnici.

K posredovanju interesa za udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2019 so vabljena podjetja, panožna združenja, sekcije in grozdi oziroma druga interesna gospodarska združenja. Na podlagi zbranih predlogov bo pripravljen program agencije za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, ki se bodo izvajale v naslednjem letu. Vabila za udeležbo na posameznih sejmih bodo objavljena na spletnem portalu www.izvoznookno.si.


Predstavitev slovenskih podjetij na sejmu CeBIT 2018 v Hannovru. (foto arhiv SPIRIT Slovenija)
Predstavitev slovenskih podjetij na sejmu CeBIT 2018 v Hannovru. (foto arhiv SPIRIT Slovenija)



IRM, d. o. o.: »Naše podjetje se sejma METS udeležuje že od leta 2009, sprva smo nastopali samostojno, od leta 2013 pa pod okriljem SPIRIT Slovenija. Na največjem sejmu na svetu za opremo marin predstavljamo svojo programsko rešitev Marina master, od udeležbe pa pričakujemo nove končne stranke in kakšnega regionalnega partnerja. Dejstvo je, da gre za izjemno velik sejem, kjer te potencialne stranke, ki iščejo ravno tvojo rešitev, kar težko najdejo. Skupni nastop slovenskih podjetij na takšnem sejmu nedvomno poveča te možnosti, saj je poleg skupne energije njegova prednost tudi večja prepoznavnost Slovenije v navtičnem svetu. Lani smo ustanovili SMIA – Združenje slovenske navtične industrije, ki je stična točka slovenskih razvojno in izvozno usmerjenih podjetij, ki si prizadevajo za dvig konkurenčnosti in internacionalizacijo slovenskega sektorja navtične industrije. Pobuda zanj je nastala v okviru skupnih nastopov na tem sejmu v preteklih letih.«