Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet

Facebook se po šesturnem mrku postavlja na noge

Nedostopna je bila tako osnovna spletna stran Facebooka, kot tudi aplikacija Messenger. Vsebine nista osvežila niti platformi Instagram in WhatsApp.
Vzrok za težave Facebooka še ni znan. FOTO: Arun Sankar/Afp
Vzrok za težave Facebooka še ni znan. FOTO: Arun Sankar/Afp
A. Č.
4. 10. 2021 | 18:41
5. 10. 2021 | 01:08
2:35
Uporabniki Facebooka približno šest ur niso mogli dostopati do storitev največjega družbenega omrežja. Težave so nastopile le dan po tem ko se je žvižgačica, ki je javnosti izdala zaupne a sporne podatke o Facebooku, predstavila javnosti.

image_alt
Omrežja kaosa: privilegiji za šest milijonov Facebookovih uporabnikov


Nedostopne so bile praktično vse storitve, ki so v lasti Facebooka; tako sta bila nedelujoča tudi Instagram in WhatsApp. Ob obisku spletnih strani omenjenih storitev se je izpisala napaka, ki nakazuje na težave s strežniki Facebooka.

Kot je ob mrku poročal portal TechCrunch, uporabniki niso mogli poslati, ali prejeti sporočil preko aplikacije Messenger. Iz objav na Twitterju je bilo mogoče razbrati, da ima težave celo Oculus, Facebookova platforma za virtualno resničnost.



Vzrok za nedostopnost za zdaj še ni znan, je pa Facebook na Twitterju že ob začetku težav zapisal, da se teh zavedajo ter da jih poskušajo odpraviti. Dodali so še, da se za nevšečnosti opravičujejo.

Facebook deluje, vendar občasno še prihaja do težav, poročajo spletni uporabniki. Trenutne težave gre verjetno pripisati veliki nenadni obremenitvi družbenega omrežja, ki je sledila ponovni vzpostavitvi. Težave so prisotne tudi pri uporabi računa Facebook za vpis v različna spletna mesta.
 

Frances Haugen je javnosti razkrila umazano ozadje Facebooka. FOTO: Robert Fortunato/Cbs News Via Reuters
Frances Haugen je javnosti razkrila umazano ozadje Facebooka. FOTO: Robert Fortunato/Cbs News Via Reuters
Težki časi za Facebook


Težave z dostopom do Facebooka so nastopile le en dan po tem, ko je žvižgačica Frances Haugen za oddajo 60 Minutes na ameriški televiziji CBS dejala, da Facebook postavlja dobiček pred javno dobro. To je podkrepila z zaupnimi dokumenti in raziskavami, ki so nastali v podjetju.

Dokumenti nakazujejo, da pri tehnološkem velikanu vedo, da uporabniki na njihovi platformi širijo sovražni govor in lažne novice, vendar dokaze o tem prikrivajo. Prav tako naj bi podjetje med optimizacijo svojih procesev, na prvo mesto vedno dajalo dobiček, še razlaga nekdanja poslovodja pri Facebooku.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine