![ni podpisa](https://www.delo.si/media/images/20200909/466732.width-660.png?rev=0)
Neomejen dostop | že od 9,99€
Podjetje Alpina začenja prvo sezono pohodniškega projekta pod imenom 'Alpina outdoor team' na čelu z vrhunskim alpinistom Vikijem Grošljem, ki bo dvanajst mladih pohodnikov povezal z bogato čevljarsko tradicijo vrhunske blagovne znamke Alpina. Prvo srečanje je potekalo v osrčju proizvodnje v Žireh, kjer so izbrani člani tudi uradno postali ambasadorji blagovne znamke Alpina, ki jih bo Grošelj spremljal skozi letošnjo pohodniško sezono.
Približno leto dni po tem, ko so v žirovski Alpini obeležili sedemdeset let od izdelave prvega 'gojzarja' in v ta namen z Vikijem Grošljem prehodili sedemdeset kilometrov po Sloveniji, so se ponovno srečali z njim, tokrat z drugim ciljem. Grošelj, ki se je pred nekaj dnevi vrnil iz še ene izmed odprav preko nepalske Himalaje, bo letošnjo sezono pod okrilje sprejel dvanajst mladih pohodnikov, ki so jih izmed skoraj petsto prijavljenih, izbrali v 'Alpina outdoor team'.
Čeprav je med njimi precej let razlike, jim je skupna strast do narave, gibanja in raziskovanja. "Več kot 40 let izkušenj s Himalajo bom z veseljem delil z mladimi ambasadorji Alpine, ki od prvih vzponov do danes ostaja 'moja' znamka," je ob prvem srečanju z mladimi povedal Viki Grošelj, večni popotnik, ki je stal na najvišjih vrhovih vseh celin. Sedem navdušenih pohodnic in pet pohodnikov je na prvem srečanju z velikim zanimanjem prisluhnilo potopisnemu predavanju izkušenega alpinista, ki med drugim že štirideset let zaupa žirovskim čevljarjem. Njegove zgodbe in izkušnje iz sveta alpinizma so velik navdih za mlade, kar potrjujejo tudi njihove izjave. "Zaljubljen sem v sončne vzhode in zahode v hribih, zato vsak trenutek izkoristim, da lahko to doživim, " pravi Gašper Ahačič.
Po predavanju so si novi ambasadorji blagovne znamke Alpina ogledali proizvodnjo pohodne obutve, pri čemer so bili navdušeni nad dejstvom, da se pohodni čevlji in 'gojzarji' še vedno izdelujejo v Žireh. "Vesel sem, da sem imel priložnost v živo spoznati proizvodnjo čevljev. Predstavljal sem si, da je to veliko lažje, " je še dodal Gašper. S tem se je začela nova zgodba slovenske blagovne znamke s tradicijo, ki bo za sabo pustila velik pečat ter edinstvene vsebine o pohodništvu in mladih soustvarjalcih digitalnih medijev. "Všeč mi je Alpinina ideja pohodniškega projekta, ki združuje tradicijo z mladimi in sodobnimi mediji in je v tem pogledu edinstvena. Veselim se, da bomo skupaj ustvarili zanimive in dobre vsebine za vse ljubitelje pohodništva," je po srečanju povedal Nejc Heberle. V medijih, ki so jih mladi vzeli za svoje, bodo v prvi pohodniški sezoni sledilci lahko brali tudi o koristnih vsebinah, ki jih je dobro poznati, preden se odpravimo v hribe. Prav v tem delu bo pomembno vlogo odigral tudi izkušeni pohodnik Viki Grošelj.
Nives Markelj
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji