Moje-lece) in Goljatom (fizičnimi optikami, ki so doslej edine omogočale nakup dioptrijskih očal)."/>
Predstavitvena informacija

ŠOK na trgu dioptrijskih očal. David premaguje Goljata

V Sloveniji je na trgu dioptrijskih očal pravi spopad med Davidom (razmeroma mlado spletno trgovino Moje-lece) in Goljatom (fizičnimi optikami, ki so doslej edine omogočale nakup dioptrijskih očal).
Fotografija: Foto: Moje leče
Odpri galerijo
Foto: Moje leče


Spletna trgovina Moje leče (Moje-lece.si) je namreč v preteklem letu na slovenski trg pripeljala znamko dioptrijskih očal Crullé, ki se po kakovosti lahko primerja z vsemi vrhunskimi znamkami očal, a je dostopna po do petkrat nižji ceni. Kupci dioptrijskih očal odtlej množično zapuščajo fizične optike in za svoj vid poskrbijo kar po spletu, razlogov za njihovo odločitev pa je več.

Enostavno, hitro, varno in ugodno do novih dioptrijskih očal
Znano je, da spletni trgovci s pridom izkoriščajo vse prednosti, ki jih ponuja nakupovanje po spletu. Največja prednost je seveda v ceni, saj so dioptrijska očala v spletni trgovini Moje leče do petkrat cenejša kot tista, ki jih lahko kupimo v optikah. Poleg znamke Crullé spletna trgovina Moje leče omogoča nakup očal vseh vrhunskih proizvajalcev, ki zadostijo željam tudi najzahtevnejših kupcev. Kupci pa poleg denarja prihranijo tudi svoj prosti čas, saj lahko naročilo oddajo le v nekaj klikih, in to kar iz udobja domačega naslanjača.


Crullé ‒ znamka, ki podira predsodke
Osnovni artikel spletne trgovine Moje leče so še vedno kontaktne leče. Pred dvema letoma so v svojo ponudbo dodali sončna očala, ob koncu leta 2018 pa še dioptrijska. Razlog za to je preprost. Na trgu kontaktnih leč je uspelo kontaktne leče cenovno približati vsem kupcem. Povprečno ceno mesečnih leč so na slovenskem trgu tako znižali s 50 evrov (leta 2012) na zgolj 20 evrov (leta 2019).

Po njihovih besedah si to želijo doseči tudi na področju prodaje dioptrijskih očal. Znamka dioptrijskih očal Crullé se po kakovosti lahko primerja z vsemi vrhunskimi znamkami očal, a je dostopna po do petkrat nižji ceni.

»Želimo, da se ljudje ne sprašujejo, zakaj so očala v naši spletni trgovini tako poceni, vprašajo naj se, zakaj so drugod tako draga.«

Celotno ponudbo dioptrijskih očal Crullé najdete tukaj.

Foto: Moje leče
Foto: Moje leče


Več o nanosih in naših očalnih lečah si lahko preberete tukaj.

Konstantna inovacija je eden ključev uspeha
V spletni trgovini Moje leče so pred nekaj meseci razvili tudi lastno virtualno ogledalo in s tem postali prva slovenska spletna trgovina, v kateri lahko kupec s pomočjo spletne kamere na namiznem računalniku takoj preveri, ali mu sončna ali dioptrijska očala pristajajo. Že v prihodnjih tednih bo uporaba te funkcije mogoča tudi na vseh mobilnih napravah. Razvoj te programske opreme je bil odgovor na kopico zahtev strank, ki so se pred nakupom želele prepričati, ali jim izbrana očala pristajajo.

Foto: Moje leče
Foto: Moje leče


Dobrodošli v novi eri
Monopol, ki so ga desetletja ustvarjale fizične optike in je omogočal visoke marže in zaslužke na račun kupcev dioptrijskih in sončnih očal ter kontaktnih leč, se tako počasi ruši. Prihajajo časi, ko bodo imele glavno besedo stranke. Podjetja, ki se bodo temu, ne glede na to, kako majhna so, uspešno prilagodila, lahko računajo na uspeh, druga pa bodo šla po poti Goljata.