Sky se po sezoni 2019 poslavlja od kolesarstva

Medijsko podjetje Sky je napovedalo, da bo sezona 2019 njihova zadnja v vlogi glavnega sponzorja kolesarske ekipe Sky. 
Fotografija: Geraint Thomas je z zmago na Touru spet popravil podobo Skyja v javnosti. FOTO: Reuters
Odpri galerijo
Geraint Thomas je z zmago na Touru spet popravil podobo Skyja v javnosti. FOTO: Reuters

Govorice, ki so se začele že pred začetkom lanske sezone, so postale resnične: medijski mogotec Sky bo le še v sezoni 2019 glavni sponzor kolesarske ekipe, nato se bo iz tega športa umaknil, z njim pa odhaja tudi 21st Century Fox. Tako se vsaj v takšni, za kolesarstvo megalomanski obliki počasi končuje obdobje prevlade ekipe, ki se zdaj podaja v sezono z negotovostjo in zahtevnim lovom za sponzorji, ki bi ekipo tudi po letu 2019 ohranili pri življenju.

Zgodba se je začela bližati koncu, ko je Disney postal večinski lastnik medijskega imperija Ruperta Murdocha, ena prvih potez novih lastnikov pa je bila, da so z odgovornih položajev umaknili njegovega sina Jamesa Murdocha. Prav on naj bi bil glavni zagovornik nadaljnjega sponzoriranja kolesarstva in ko je James zapustil Sky ter prevzel direktorsko mesto pri Tesli, je marsikdo potihem že začel govoriti o koncu ekipe. 

Danes so pri Skyu uradno potrdili, da bodo le še v prihajajoči sezoni sponzorirali (zelo) drag ustroj kolesarske ekipe, ki je z okrog 40 milijoni evrov proračuna daleč najbogatejša. Pričakovano se z njimi umika tudi 21st Century Fox. 

Od prihoda v kolesarstvo leta 2010 je ekipa dosegala uspehe, ki si jih ob ustanovitvi niti približno niso predstavljali. Njihov glavni cilj je bil osvojiti dirko po Franciji z britanskim kolesarjem, to jim je leta 2012 uspelo po zaslugi sira Bradleya Wigginsa, nato se je začelo obdobje prevlade Chrisa Frooma. Prav domnevna dopinška afera Frooma, ki je bil kasneje oproščen vseh obtožb, je v javnosti precej skazila podobo Skya, ta se je nekoliko izboljšala šele poleti, ko je Geraint Thomas kot eden bolj priljubljenih kolesarjev v karavani osvojil rumeno majico na Touru. 
 

Bo Sky bolj uspešen kot BMC?


Ekipa še ni vrgla puške v koruzo, v športu bodo poizkusili ostati tudi po sezoni 2019. »Najprej bi se rad zahvalil Skyu za izjemno obdobje, ko smo dosegli neverjetne športne uspehe. Ta zgodba bo trajala še eno leto, nato pa bomo poizkusili obrniti nov list papirja, če bomo uspeli najti sponzorja, ki bi ekipo lahko obdržal na vrhunskem nivoju,« je v izjavi za javnost zapisal idejni vodja ekipe sir David Brailsford. 

V lovu za sponzorji bo zanimivo videti, če se bo tudi Sky spopadal s takšnimi težavami kot nekatere druge ekipe v zadnjem obdobju, v sezoni 2018 je zelo podobno zgodbo prestajal BMC, ki bi propadel, če ne bi vskočil poljski CCC in rešil ekipo. Prihodnost tako ni negotova le za Frooma, Thomasa, Egana Bernala, Michala Kwiatkowskega, ..., temveč tudi za vse Slovence, ki si kot podporno osebje služijo kruh pri britanski superekipi. 
 

Preberite še:

Komentarji: