
Neomejen dostop | že od 14,99€
V Laškem te dni poteka že 11. izvedba košarkarskega kampa Gorana Dragića, kjer zlati kapetan z evropskega prvenstva 2017 širi navdušenje in deli izkušnje med mladimi košarkarji in košarkaricami. S posebno idejo se je projektu pridružila tudi Medijska hiša Delo, ki je v sodelovanju s Telemachom in Fundacijo Gorana Dragića pripravila posebne brezrokavnike s kapuco, na katerih so bili potiskani najbolj prepoznavni časopisni naslovi in članki o zlati košarkarski pravljici v Carigradu.
Z brezrokavniki s kapuco smo obdarili vse udeležence košarkarskega kampa, ki so nad idejo navdušeni, tudi s časopisnimi članki pa si krajšajo čas v popoldanskih urah košarkarskega tabora, kjer so telefoni prepovedani. Mladi se tako med odmori družijo in pogovarjajo ter spoznavajo nove košarkarske prijatelje. To je izpostavil tudi naš zlati kapetan: »Pri nas so telefoni prepovedani. Želimo, da se otroci družijo med sabo in res je lepo, ko grem zvečer po hotelu in vidim skupinice 10 fantov in punc, ki se pogovarjajo in smejijo.«
Obema sponzorjema je v ponos, da lahko prispevata k lepšim dnem mladih košarkašev, ki so tudi z našo pomočjo dobili priložnost za druženje z Goranom Dragićem, ta pa jih je poleg košarkarskih naučil tudi nekaj bolj življenjskih sposobnosti.
Ker se bliža Evropsko prvenstvo v košarki, smo prvo serijo oblačil naredili skupaj z dvema partnerjema, in sicer Fundacijo Gorana Dragića in Telemachom, ki je dolgoletni podpornik Dragića in njegove fundacije. Tako kot Medijska hiša Delo tudi Telemach s takšnimi projekti izražajo vrednote, ki presegajo šport; ljubezen do igre, ekipni duh in ponos na dosežke, ki jih je mogoče doseči z voljo, predanostjo in srčnostjo.
Nina Usnik, direktorica marketing na Telemachu: “Telemach z veseljem podpira projekte, ki mladim dajejo priložnost, da rastejo - ne le kot športniki, ampak tudi kot ljudje. Vse to je za nas pomembno, tudi zato, da ima naša investicija v kapucarje širši pomen in doprinos k ugledu blagovne znamke”.
Komentarji