
Neomejen dostop | že od 14,99€
»Skupina Podravka nadaljuje z aktivnim upravljanjem portfelja z namenom povečanja osredotočenosti na ključne dejavnosti. Družba Žito d.o.o. Ljubljana, članica Skupine Podravka, je tako sprejela odločitev o prodaji konditorskega dela poslovanja, ki vključuje blagovne znamke Gorenjka, Šumi, Herba, Mistica in Bali. Ta odločitev je del strateške usmeritve podjetja Žito d.o.o. Ljubljana, ki je krepitev osredotočenosti na svojo temeljno dejavnost – pekarstvo,« so spročili iz Žita.
Tam dodajajo: »V skladu s to odločitvijo je bil danes v Ljubljani podpisan kupoprodajni sporazum med Žitom, Ljubljana in podjetjem UPI Star, Sarajevo, ki bo prevzelo celotno konditorsko dejavnost – zaposlene, blagovne znamke ter tovarni Šumi v Krškem in Gorenjka v Lescah – z željo, da to dejavnost nadalje razvija in krepi. UPI Star, Sarajevo bo do zaključka transakcije ustanovil podjetje UPI Star SEE Ljubljana, ki bo končni lastnik. Kupoprodajna cena znaša 8,6 milijona evrov, povečana za stanje zalog in neto denarja na dan zaključka, ki je predviden proti koncu leta, po izpolnitvi vseh pogojev.«
Spomnimo, Žito je pod Podravko opravilo več prodaj premoženja, med drugim je podjetnik Boscarol kupil lokacijo v BTC.
UPI Star, Sarajevo je v lasti družine Rusmirja Hrvića, podjetnika iz BiH ter solastnika in glavnega izvršnega direktorja ene vodilnih poslovnih skupin v BiH – AS Holdinga. Hrvić je poslovne izkušnje pridobil z gradnjo in širitvijo prehranskih blagovnih znamk, zlasti v konditorskem, kar bo ključnega pomena pri strateškem nadzoru nadaljnjega razvoja blagovnih znamk Šumi in Gorenjka, ki ju bo še naprej vodila ekipa slovenskih in mednarodnih menedžerjev z namenom širitve poslovanja na regionalne in mednarodne trge.
»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nova tržišča ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo,« je izjavil Hrvić.
Martina Dalić, predsednica Uprave Podravke d.d., je ob tem dodala: »Ta odločitev je del strateške usmeritve, da se Žito, Ljubljana osredotoči na pekarstvo kot temeljno dejavnost, hkrati pa se konditorski del poslovanja ohrani in nadalje razvija. Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval z vlaganji in razvojem blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
Komentarji